  • 11. Data: 2009-07-20 07:19:09
    Temat: Re: struktura dyskow/plikow Symbian 9 (N81 etc)
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    franc pisze:

    > Kolego WALDKU GODEL czesto przegladam pl.misc.telefonia.gsm i zauwazylem ze
    > 80 % twoich postow to gnojenie kazdego uzytkownika ktory prosi o pomoc.

    Waldek to rasowy trol ale czasami ma racje ... dysguglia jest powazna
    choroba. A pozatym Waldus jest jednak na tej grupie od samego poczatku
    :) przez 12 lat nic sie nie zmienil :)

  • 12. Data: 2009-07-20 15:44:50
    Od: "franc" <k...@i...pl>

    > Waldek to rasowy trol ale czasami ma racje ... dysguglia jest powazna
    > choroba. A pozatym Waldus jest jednak na tej grupie od samego poczatku :)
    > przez 12 lat nic sie nie zmienil :)

    Dzieki za wyjasnienie. Mialem wiec pecha :-)
    Poniewaz jednak szanuje weteranow bede to wspominal z przymruzeniem oka ;-)

    Pozdrawiam
    Franc

  • 13. Data: 2009-07-22 07:00:00
    Od: " phungus" <p...@g...pl>

    franc <k...@i...pl> napisał(a):

    > Szukam opisu (rola/funkcje) struktury dysku/pamieci w telefonach Nokia z
    > Symbianem na pokladzie.
    > Chodzi mi szczegolnie o rozpiske nazewnictwa poszczegolnych dyskow (C/E/Z) i
    > ich role.

    Moze ten opis Ci pomoze:

    http://www.symbianos.pl/artykuly/podstawy/236-trybki
    -w-machinie-symbiana-cz1

    Pozdrawiam,
    ph.

  • 14. Data: 2009-07-22 17:21:55
    Od: "franc" <k...@i...pl>

    > Moze ten opis Ci pomoze:
    >
    > http://www.symbianos.pl/artykuly/podstawy/236-trybki
    -w-machinie-symbiana-cz1

    Wielkie dzieki, wlasnie czegos takiego szukalem. Wprawdze przegladam czasem
    symbianosa ale to przegapilem.

    Pozdrawiam
    Franc