  • 1. Data: 2012-02-01 13:26:07
    Temat: strony xxx - co dalej?
    Od: Pawel <p...@g...com>

    Witam
    Kupiłem strone w domenie .xxx znanej firmy z zamiarem jej sprzedania z
    zyskiem.
    Czy moze ktos mi poradzić:
    - czy muszę na tych stronach umieszczac tresci xxx?
    - czy jesli nie umieszcze,mogą mi ją odebrać (ogolnie czy sa wymagania
    co do tresci na tych stronach)?
    - czy jesli umieszcze tresci xxx, wlasciciel odpowiedniej domeny .pl
    lub .com moze odebrac mi ja na drodze sadowej?
    - czy wyslanie maila z propozycja sprzedazy moze byc potraktowane jako
    szantaż?

    Ogolnie czy może ktoś mi podpowiedziec jakis strony na ktorych moglbym
    poczytac o tematyce domen .xxx?

    Bede wdzieczny,
    Dziekuje

  • 2. Data: 2012-02-01 13:48:04
    Temat: Re: strony xxx - co dalej?
    Od: beherit <b...@g...com>

    W dniu 2012-02-01 14:26, Pawel pisze:
    > Witam
    > Kupiłem strone w domenie .xxx znanej firmy z zamiarem jej sprzedania z
    > zyskiem.

    I myślisz że tu Ci podpowiemy jak wyciągnąć od niewinnej firmy kase? Ta
    firma ma dość wyciągania kasy na co dzień - choćby zus, us.

  • 3. Data: 2012-02-01 13:54:17
    Od: Pawel <p...@g...com>

    On 1 Lut, 14:48, beherit <b...@g...com> wrote:

    > I myślisz że tu Ci podpowiemy jak wyciągnąć od niewinnej firmy kase? Ta
    > firma ma dość wyciągania kasy na co dzień - choćby zus, us.

    Ja tez mam firme ktora placi zusy i inne srusy i zyje z Internetu. A
    jesli ktos nie potrafi zadbac o swoj PR to jego sprawa. Ja z tego
    zyje.
    Tak,mam nadzieje ze ktos mi podpowie jakie sa konsekwencje prawne
    takiego dzialania, bo to jest dla mnie nowa tematyka.

    Proszę o maile ktore cos wnosza w temacie...

    pzdr

  • 4. Data: 2012-02-01 14:14:40
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2012-02-01 14:54, Pawel pisze:
    > Tak,mam nadzieje ze ktos mi podpowie jakie sa konsekwencje prawne
    > takiego dzialania, bo to jest dla mnie nowa tematyka.

    Jak trafisz na lagodnego "klienta": Sad Polubowny ds. Domen przy PIIT
    Jak go bardziej zdenerwujesz: pozew sadowy na podst. przepisow o
    ochronie znaku towarowego lub zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

    W innych krajach masz jeszcze szanse zalapac sie na zarzut proby
    wyludzenia. Nadal uwazasz, ze poprzednia odp. byla nie na temat?

    --
    NotBear

  • 5. Data: 2012-02-01 14:15:49
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    Słać na ten adres? p...@g...com

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 6. Data: 2012-02-01 14:18:54
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Wed, 1 Feb 2012 05:54:17 -0800 (PST), Pawel wrote:

    > Ja tez mam firme ktora placi zusy i inne srusy i zyje z Internetu. A
    > jesli ktos nie potrafi zadbac o swoj PR to jego sprawa. Ja z tego
    > zyje.

    Och, to słodkie. Żyjesz ze spekulacji domenami (są ostrzejsze określenia
    ale co tam) i musisz płacić ZUS. Tako rzeke tu wypłacz.

    [...]

    --
    M.G.

  • 7. Data: 2012-02-01 14:51:15
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Pawel napisał:

    > - czy muszę na tych stronach umieszczac tresci xxx?

    nie

    > - czy jesli nie umieszcze,mogą mi ją odebrać (ogolnie czy sa wymagania
    > co do tresci na tych stronach)?

    nie (nie sadze, zeby bylo inaczej niz na .com)

    > - czy jesli umieszcze tresci xxx, wlasciciel odpowiedniej domeny .pl
    > lub .com moze odebrac mi ja na drodze sadowej?

    po pierwsze to mozesz odpowiedziec za kradziez tresci, co moze byc
    niemile...

    > - czy wyslanie maila z propozycja sprzedazy moze byc potraktowane jako
    > szantaż?

    nie.

    > Ogolnie czy może ktoś mi podpowiedziec jakis strony na ktorych moglbym
    > poczytac o tematyce domen .xxx?

    tematyka: porno, nie musisz dziekowac

  • 8. Data: 2012-02-01 15:48:46
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2012-02-01 14:26, Pawel pisze:
    > - czy wyslanie maila z propozycja sprzedazy moze byc potraktowane jako
    > szantaż?

    Szantaż - no nie wiem, spam - a i owszem.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 9. Data: 2012-02-19 12:46:15
    Od: "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)" <M...@i...pl>

    W dniu 2012-02-01 15:18, M.G. pisze:
> [...]

    Czyli w zawod wykonywany wpisalbys: cwaniaczek? :D