  • Data: 2015-08-11 13:35:34
    Temat: Re: strona orange
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org> szukaj wiadomości tego autora

    > doładowałem wczoraj kartę orange,
    no to całkiem pozytywnie świadczy o Tobie
    > do dzisiaj nie mam iinformacji o tym
    > na stronie orange, ile się czeka?
    to zależy - od tego jak doładowywałeś
    jak oferta prepaid to wystarczy zrobić
    taki mały cuś :
    *124*# połącz i za chwilkę
    masz informację o stanie konta.
    Jaka taryfa / oferta / promocja ?
    Jeżeli interesuje stan dostępnych megabajtów to bezpłatny
    SMS o treści ILE na numer 411 i wszystko wiadomo
    > można gdzieś zadzwonić i zareklamować?
    tak, ale po co ?
    strona z pomocą ORANGE dość dobrze jest
    ostatnio zorganizowana, tylko trzeba wiedzieć
    jedno - jaka jest nasza taryfa / oferta / promocja
    z której korzystamy.
    Aha bardzo pomaga założenie konta na portalu.
    http://www.orange.pl/kid,4004069403,id,4004087374,ti
    tle,Jak-sprawdzic-stan-konta-w-ofercie-na-karte,help
    article.html

    --
    P03