  • 1. Data: 2011-06-08 09:12:06
    Temat: straze wiejskie przeginaja
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ...przeginają z fotoradarami.

    Ostatnio przypadło mi dodatkowe zadanie (jako że w pewnym sensie
    związane z komputerami i telekomunikacją ;-> ) odpowiadania straszakom
    na przysyłane do firmy "zdjęcia".

    Póki co dwie sztuki - poprzednie 65/50 a teraz 62/50.

    Ciekawe, co jest większą motywacją: tak bardzo im się nudzi, czy też
    gminy są w aż tak tragicznej sytuacji finansowej?

    I bardziej praktycznie: biorąc pod uwagę trend następne przyjdzie
    59/50... Jak wygląda od strony formalnej to ograniczenie karania za
    przekroczenia poniżej 10km/h?

  • 2. Data: 2011-06-08 09:19:36
    Temat: Re: straze wiejskie przeginaja
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Andrzej Ława" datowanym 8 czerwca 2011 (09:12:06) napisano:

    > I bardziej praktycznie: biorąc pod uwagę trend następne przyjdzie
    > 59/50... Jak wygląda od strony formalnej to ograniczenie karania za
    > przekroczenia poniżej 10km/h?

    A jest ograniczenie czy tolerancja do 10 km/h? Wg doniesień miałabyć
    tolerancja do 10

    --
    Javelin
    Kraków

  • 3. Data: 2011-06-08 09:29:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Javelin" <s...@o...pl> napisał w
> [...]
    > za
    > przekroczenia poniżej 10km/h?

    >A jest ograniczenie czy tolerancja do 10 km/h? Wg doniesień

    Obowiazujaca w automatycznym systemie ktory stworzy ITD.

    SM moga i za 1 km/h mandat zaproponowac, o ile maja odpowiednio
    dokladny miernik.

    A czy biedne .. pecunia non olet jak powiada starozytne przyslowie,
    i pieniadze to taki towar ktorego nigdy za duzo - jak uczy
    nowoczesna ekonomia.

    J.

  • 4. Data: 2011-06-08 09:30:26
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.06.2011 09:19, Javelin pisze:
    > Witam!
    >
    > W liście od "Andrzej Ława" datowanym 8 czerwca 2011 (09:12:06) napisano:

    > A jest ograniczenie czy tolerancja do 10 km/h? Wg doniesień miałabyć
    > tolerancja do 10

    No właśnie się pytam :)

  • 5. Data: 2011-06-08 10:12:16
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jak wygląda od strony formalnej to ograniczenie karania za
    > przekroczenia poniżej 10km/h?

    A czy przypadkiem ta tolerancja nie ma obowiązywać tylko na
    autostradzie i drodze ekspresowej?
    A swoją drogą zgadzam się z Tobą co do tego, że SM i SG
    muszą naprawdę się nudzić. Żeby oni byli tacy wydajni i
    ambitni przy łapaniu fiutów, którzy wywalają śmieci do lasu,
    żeby łapali "quadowców" płoszących wszelką zwierzynę w lesie
    itd. Ale nie, oni mają misję nauczenia ludzi właściwej
    jazdy...

  • 6. Data: 2011-06-08 10:29:16
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Wed, 8 Jun 2011 10:12:16 +0200, Robert_J napisał(a):

> [...]
    > żeby łapali "quadowców" płoszących wszelką zwierzynę w lesie
    > itd. Ale nie, oni mają misję nauczenia ludzi właściwej

    Nie chcę ich bronić (bo też ich nie kocham) ale to poprostu "łatwy chleb" i
    do tego praktycznie sam się podkłada.
    Ty też wybrał byś łatwiejsze rozwiązanie, chyba że w pracy szukasz
    rozwiązań trudniejszych, bardziej czasochłonnych i mniej dochodowych.

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

  • 7. Data: 2011-06-08 11:35:03
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > szukasz
    > rozwiązań trudniejszych, bardziej czasochłonnych i mniej

    Owszem, wybrałbym, gdybym był prywatną firmą nastawioną na
    zysk. Ale SM i SG nie są firmami utworzonymi po to, żeby
    generować zysk, tylko po to, żeby służyć społeczeństwu
    ;-))). Osobiście uważam, że nadanie SM praw do kontroli
    ruchu drogowego (w zakresie w jakim mogą) było jednym z
    głupszych pomysłów. Bo teraz oni nie robią nic innego tylko
    nabijają kasę gminy na niesfornych kierowcach...

  • 8. Data: 2011-06-08 11:49:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-08 11:35, Robert_J pisze:

> [...]
    > kontroli ruchu drogowego (w zakresie w jakim mogą) było jednym z
    > głupszych pomysłów. Bo teraz oni nie robią nic innego tylko nabijają

    Dlatego jak już mandat jest nieunikniony, to warto zapłacić te 80zł
    więcej kosztów sądowych. A strasznikowi powiedzieć "wal się, nie będę
    twojej gminy sponsorował.".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2011-06-08 12:23:42
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    log.net.pl
    *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał(-a):

    > Dlatego jak już mandat jest nieunikniony, to warto zapłacić te 80zł
    > więcej kosztów sądowych. A strasznikowi powiedzieć "wal się, nie będę
    > twojej gminy sponsorował.".

    To tak a propos, do sądu grodzkiego idziemy wtedy właściwego dla miejsca
    naszego zamieszkania, popełnienia wykroczenia, czy siedziby SM?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2011-06-08 12:54:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-08 12:23, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    log.net.pl

    > To tak a propos, do sądu grodzkiego idziemy wtedy właściwego dla miejsca
    > naszego zamieszkania, popełnienia wykroczenia, czy siedziby SM?

    Sądów Grodzkich już zdaje się nie ma. Sprawą zajmuje się Sąd Rejonowy
    właściwy dla miejsca popełnienia wykroczenia.