  • 11. Data: 2010-02-06 17:50:50
    Temat: Re: stra miejska
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 06/02/2010, 11:02:17 MadMan wrote:

    > Droga dla rowerów jest pewnym typem jezdni.
    > Plonk Warning o ile nie zrobisz czegoś z cytowaniem i kodowaniem
    > znaków.

    musze cie rozczarowac, scizka dla rowerow jest czescia skladowa drogi,
    obok sciezki znajduja sie tam tez m.in. jezdnie
    prawo drogowe wyraznie rozroznia oba sposoby poruszania

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 10684393

  • 12. Data: 2010-02-06 18:21:22
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 6 Feb 2010 16:50:50 +0000 (UTC), Viking napisał(a):

    > musze cie rozczarowac, scizka dla rowerow jest czescia skladowa drogi,
    > obok sciezki znajduja sie tam tez m.in. jezdnie
    > prawo drogowe wyraznie rozroznia oba sposoby poruszania

    Czyli ścieżka dla rowerów nie służy do poruszania się pojazdów? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 13. Data: 2010-02-06 18:32:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    t...

    > Czyli ścieżka dla rowerów nie służy do poruszania się pojazdów? :)

    Czyli upór przy dosłownym traktowaniu nieścisłych definicji jest bez sensu.

  • 14. Data: 2010-02-06 20:46:45
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 06/02/2010, 17:21:22 MadMan wrote:

    > Czyli ścieżka dla rowerów nie służy do poruszania się pojazdów? :)

    dokladnie, sluzy do poruszania sie rowerow jednosladowych
    pojazd natomiast to "środek transportu przeznaczony do poruszania się
    po drodze oraz maszyna lub urządzenie do tego przystosowane" czyli i
    rower i samochod i motocykl .... mozesz samochodem jezdzic po sciezce
    rowerowej?? nie mozesz wobec tego sciezka rowerowa nie sluzy do
    poruszania sie pojazdow

  • 15. Data: 2010-02-07 00:40:09
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    t...

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com

    Przestań pierdolić o kodowaniu tylko przyznaj że dałeś dupy zarzucając
    gościowi że blokuje jezdnię.... to takie trudne?

  • 16. Data: 2010-02-07 07:52:13
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 00:40:09 +0100, J.S napisał(a):

    > Przestan pierdoliae o kodowaniu tylko przyznaj ?e da?e? dupy zarzucaj?c
    > go?ciowi ?e blokuje jezdnie.... to takie trudne?

    Zablokował.
    EOT, dalej nie wycinasz sygnatur i psujesz kodowanie. Użyj normalnego
    czytnika newsów albo przynajmniej OE PowerTool.
    Oraz http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 17. Data: 2010-02-07 15:51:30
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rower i samochod i motocykl .... mozesz samochodem jezdzic po sciezce
    > rowerowej?? nie mozesz wobec tego sciezka rowerowa nie sluzy do

    Nie ma czegoś takiego jak ścieżka rowerowa. Jest droga dla rowerów, a rower
    jest pojazdem.
    neelix

  • 18. Data: 2010-02-08 13:19:55
    Temat: Re: straż miejska
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 5 Lut, 22:32, tadek <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > /dojazdu do posesji z nieparzystymi numerami domów NIKT nie odśnieża.
    > Telefony moje do straży miejskiej nie przynoszą żadnego rezultatu z
    > jednym wyjątkiem. Dwa dni temu dzwoniąc do SM powiedziałem że pół
    > metra śniegu uniemożliwia mi wjazd do domu i w tej sytuacji muszę
    > zostawiać mojego Fiata Uno na ścieżce rowerowej. Dzisiaj jest
    > rezultat: zamiast zmoblizowania odpowiedniej służby miejskiej do
    > odśnieżenia drogi  "zaproszono"
    > mnie do SM celem wypisania mandatu za parkowanie na ścieżce rowerowej.
    > Czy te NYGUSY ze SM tak są rozbestwieni poczuciem bezkarności? Jak się

    jestem po "wizycie" w SM. Kobitka od wezwania była normalna i dało się
    Jej wytłumaczyć że samochód postawiłem na ściece rowerowej bo nie
    byłem w stanie wjechać na posesję do garażu z powodu nieodśnieżonej
    drogi.. A "podpieprzyła" mnie do SM ekipa odśnieżająca ścieżkę nawet
    2x dziennie a na moją prośbę o odśnieżenie drogi do naszych domów
    usłyszałem "za ile". Otrzymałem pouczenie a ścieżkę odśnieżyli mi w
    sobotę po zapytaniu dyżurnego od odśnieżania do kogo mam wystąpiś o
    odszkodowanie za uszkodzone zawieszenie spowodowane koleinami na drodze

  • 19. Data: 2010-02-08 13:39:50
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 04:19:55 -0800 (PST), tadek napisał(a):

    > po zapytaniu dyżurnego od odśnieżania do kogo mam wystąpiś o
    > odszkodowanie za uszkodzone zawieszenie spowodowane koleinami na drodze

    Do zarządcy drogi oczywiście.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138