  • 1. Data: 2017-04-06 18:35:01
    Temat: stolica europy
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    pytanie: gdzie w warszawie są jakieś sklepy elektroniczne, w których
    można cokolwiek kupić w tygodniu? tylko wolmuen?

  • 2. Data: 2017-04-06 20:25:15
    Temat: Re: stolica europy
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-04-06 o 18:35, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > pytanie: gdzie w warszawie są jakieś sklepy elektroniczne, w których
    > można cokolwiek kupić w tygodniu? tylko wolmuen?

    Nie tylko.

    Przykład - mają kilka klasycznych sklepów:

    http://sklep.vega-tronik.eu/contact_us.php

    tu więcej:

    https://www.google.pl/search?q=elektronika+podzespo%
    C5%82y+warszawa&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&g
    fe_rd=cr&ei=xYfmWKWQC8ni8Afl87iICg

  • 3. Data: 2017-04-06 20:30:12
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 06.04.2017 o 18:35, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > pytanie: gdzie w warszawie są jakieś sklepy elektroniczne, w których
    > można cokolwiek kupić w tygodniu? tylko wolmuen?

    Jak wyjdziesz z domu, to skręcasz w lewo. Idziesz jakieś 600m, potem
    skręcasz w prawo. Wsiadasz w autobus, przejeżdżasz 3 przystanki i
    wysiadasz. Z przystanku idziesz prosto , jak miniesz skrzyżowanie ze
    światłami, to po prawej masz sklep.

  • 4. Data: 2017-04-06 23:20:56
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "w systemie siła 'POPIS/EU" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:oc5qnn$u9q$1@node1.news.atman.pl...
    > pytanie: gdzie w warszawie są jakieś sklepy elektroniczne, w których można
    > cokolwiek kupić w tygodniu? tylko wolmuen?

    Sklepy w przejściach podziemnych przy GUS-ie.

    Ul. Promenady 5/7

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2017-04-09 01:58:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "w systemie siła 'POPIS/EU" <N...@g...pl> wrote in message
    > pytanie: gdzie w warszawie są jakieś sklepy elektroniczne, w których można
    > cokolwiek kupić w tygodniu? tylko wolmuen?

    Że też się dziś komuś chce chodzić po mieście i szukać części w sklepach...

  • 6. Data: 2017-04-10 11:08:11
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 09.04.2017 o 01:58, Pszemol pisze:

    > Że też się dziś komuś chce chodzić po mieście i szukać części w sklepach...

    Czasem potrzeba mieć za godzinę coś, kiedyś pracowałem w takiej firmie,
    że często 2 razy dziennie sklepy objechałem.

  • 7. Data: 2017-04-10 11:12:10
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Cezary Grądys wrote:

    > Czasem potrzeba mieć za godzinę coś, kiedyś pracowałem w takiej firmie,
    > że często 2 razy dziennie sklepy objechałem.

    Ale w takich sklepach "nic nie ma", oferta elementów na poziomie
    lat 80-tych, przynajmniej we Wrocławiu. Jeśli "na za godzinę" zmienisz
    "na jutro", to Farnell/TME dadzą spokojnie radę i możesz używać cudów
    na kiju w rodzaju JFETów mocy z węglika krzemu itp.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2017-04-11 06:06:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> wrote in message

> [...]
    > "na jutro", to Farnell/TME dadzą spokojnie radę i możesz używać cudów
    > na kiju w rodzaju JFETów mocy z węglika krzemu itp.

    Być może ktoś potrzebuje na już 100uF/16V. Albo 150ohm/0.25W/5%.
    Ale takie komponenty to powinny być u każdego w szufladzie...