  • 11. Data: 2009-07-04 13:23:07
    Temat: Re: starzenie się opon
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "All":)).
    Prawdę mówiąc, nie mam jeszcze
    > wyrobionego zdania na temat własnych mozliwości [szczególnie,
    > że Easy zgasiła mój zapał SWORAMowy ;))], niemniej...

    Jezdzic i pisac, nie przejmowac sie preclowaniem :)...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 12. Data: 2009-07-04 19:19:26
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Easy" w news:h2nb7v$4it$1@news.dialog.net.pl...
    /.../

    > e? To Ty jezdzisz (-łes) tylko po to by sie publicznie tym czesto
    > chwalic????

    :)). A coś Ty, Easy, żandarm jakiś?? Selekcjoner motywacji
    poprawnych i niepoprawnych?

    Poza tym, ja się nie chwalę - ja się dzielę, tak jak Tytus dobrze mówi :).
    I mam z tego radochę, niezależnie od radochy z jeżdżenia.
    Myślisz, że to coś niedobrego? Objaw jakiś może?
    ;))

    Przy okazji - dzisiaj nie było SWORAMa, ze względu na wiadomy
    zlot w Karpaczu. Pozwoliłem sobie tam zajrzeć i doznać miłego
    oczopląsu.

    Jeśli ktoś ma ochotę, zapraszam więc na maleńką fotorelację z imprezy.
    Właściwie - relację z parkingu, bo imprezowanie to tam jeszcze trwa.
    Mam też 6 GB materiału filmowego, ale to .. kiedyś :).
    I jak Easy pozwoli ;).

    > Easy
    > Zielona Dziura

    A'propops Zielona - w Karpaczu znalazłem super sympatycznego rajdera,
    który nosił znaki BACHUSA z Zielonej Góry. Może poznasz kolegę na fotce?
    :)

    Zdrówko

    All
    KLE500 (Klara)
    http://www.wirall.net/sworam/v_016.html

  • 13. Data: 2009-07-04 20:09:10
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "All" <a...@p...not.pl> napisał w wiadomości

    > "Easy" w news:h2nb7v$4it$1@news.dialog.net.pl...
    > /.../

    > :)). A coś Ty, Easy, żandarm jakiś?? Selekcjoner motywacji
    > poprawnych i niepoprawnych?

    zwykła babska ciekawosc... ale przepraszam, juz wiecej nie bede taka
    ciekawska....

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 14. Data: 2009-07-04 20:15:25
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

> [...]
    >

    > A'propops Zielona - w Karpaczu znalazłem super sympatycznego rajdera,
    > który nosił znaki BACHUSA z Zielonej Góry. Może poznasz kolegę na fotce?

    tak, poznaje Tadziu.. z reszta na naszywce ma to napisane...
    Pewnie przyjechał powiadomic ludzi o poniedziałkowym pogrzebie jego Brata z
    Klubu..

  • 15. Data: 2009-07-05 09:54:22
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Easy" w news:h2octc$ph4$1@news.dialog.net.pl...
    /.../

    Wiem, że nie jesteś w nastroju do żartów - w końcu tragedia musnęła
    kogoś blisko Ciebie. Z drugiej strony wiadomo, ze kostrucha czuwa
    nad każdym z nas jakoś bardziej chyba, niz nad pasażerami samolotów.
    Oddajemy więc hołd poległym w bitwie zwanej życiem, i żyjemy dalej.
    Jak kto potrafi...

    > zwykła babska ciekawosc... ale przepraszam, juz wiecej nie bede taka
    > ciekawska....

    Nie przepraszaj i nie rezygnuj z ciekawości. To jeden z napędów...:)
    Mój też oczywiście. I oby nigdy nie zgasł.

    Natomiast wiem już, ze "babska ciekawość" - jak piszesz - objawia
    się między innymi ... czterema znakami zapytania :)).
    OK. Przyjmuję do wiadomości.

    > Easy

    All
    KLE pińcet z chorongiefkom

    [...Norbi - dzięki!]

  • 16. Data: 2009-07-05 20:24:02
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "(pj)" napisał:

    > Sybi! - Pan do Ciebie... ;-)

    Az takiego doswiadczenia nie mam coby za eksperta sie mienic
    ale z tego co wiem to producenci do pieciu lat od daty produkcji
    uwazaja opony za nowe i pelnowartosciowe, tak jak de Fresz
    zreszta wczesniej napisal.
    Ja podzielam takie podejscie, jezeli opona na sloncu ani pod duzym
    naskiem nie lezala nic jej nie bedzie i mozna smialo zakladac.
    Z doswiadczenia tez wiem, ze jezeli opony ukonczyla trzy/cztery
    lata mozna w hurtowniach jakis ekstra rabat dostac bo dalsze
    magazynowanie faktycznie moze skonczyc sie osiagnieciem kresu
    "okresu przydatnosci do uzycia", stad takie czasem okazje na allegro.
    Nie mam jednak pojecia jaki jest faktyczny kres terminu przydatnosci
    trzeba by jakies labolatorium zatrudnic i jakies testy przeprowadzic
    aby znalazc odpowiedz.

    Zupelnie inna sprawa sa "fobie" motocyklistow na ten temat,
    dla niektorych jazda na oponie dwuletniej to po prostu samobojstwo!!;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 17. Data: 2009-07-05 21:00:13
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus" napisał:

    > Zaraz zaraz przeca wagony nie maja opon :)

    No wagony nie ale motocykle to juz owszem;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 18. Data: 2009-07-06 06:45:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    All pisze:

    > ps. dzisiaj w Karpaczu powinienem zobaczyć Kuczu, tak? :)

    nie

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 19. Data: 2009-07-06 06:59:04
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Zupelnie inna sprawa sa "fobie" motocyklistow na ten temat,
    > dla niektorych jazda na oponie dwuletniej to po prostu samobojstwo!!;))

    Przypomina mi się mój Junak kupiony gdzieś w 1992-3 roku. Żeby wydostać
    go z garażu gdzie stał, facet musiał odkopać z piachu podjazd i
    wykarczować kilkuletnie krzaki. Junak obuty był w opony Pirelli, które
    na bokach miały zacieki z rdzy i jakieś zielone narośla. Nie wiem, czy
    były to opony z lat produkcji Junaka, ale były strasznie stare. Na tych
    oponkach pojechałem do Mrągowa. Fakt, że po drodze tylna strzeliła na
    boku. Pomogło opasanie jej drutem, razem z obręczą.

    Vir

    Duża czarna bawarka

  • 20. Data: 2009-07-06 19:22:50
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Vir <a...@o...pl> wrote:

    >wykarczować kilkuletnie krzaki. Junak obuty był w opony Pirelli, które
    >na bokach miały zacieki z rdzy i jakieś zielone narośla. Nie wiem, czy
    >były to opony z lat produkcji Junaka, ale były strasznie stare.

    Sprowadzane zdaje sie w latach 70tych - jezdze na takiej z przodu;)
    Bardzo mila gumka no ale nic nie jest wieczne, bieznik ma sie ku
    koncowi. No i rzecz jasna, nigdy nie lezala w bagnie ani nic z tych
    rzeczy.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10