  • 1. Data: 2012-06-09 12:37:02
    Temat: "stary" samochód z wietnamskiego znaczka
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Tak od połowy tej strony
    http://www.ludowegarwolin.cba.pl/ciekawostki.html
    jak ze znaczka wietnamskiego robi się samochód
    silnik od skutera Osa
    SJS

  • 2. Data: 2012-06-09 14:46:42
    Temat: Re: "stary" samochód z wietnamskiego znaczka
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "SJS" <s...@w...pl> wrote in message
    > Tak od połowy tej strony
    > http://www.ludowegarwolin.cba.pl/ciekawostki.html
    > jak ze znaczka wietnamskiego robi się samochód
    > silnik od skutera Osa

    A jak się takie coś legalizuje aby bezprawnie "po szosach" 25km/h nie
    jeździć?

  • 3. Data: 2012-06-09 17:26:24
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup
    > "SJS" <s...@w...pl> wrote in message
    >
    > A jak się takie coś legalizuje aby bezprawnie "po szosach" 25km/h nie
    > jeździć?

    Jak nie przekracza 25 km/h to jako maszyna wolno bieżna tylko ubezpieczenie
    musi miec
    SJS

  • 4. Data: 2012-06-09 17:34:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-06-09 17:26, SJS wrote:
    > Jak nie przekracza 25 km/h to jako maszyna wolno bieżna tylko
    > ubezpieczenie musi miec

    Wystarczy w tym celu oświadczenie kierującego? Coś w rodzaju "paaanie to
    ferrari to ciągnie max 24km/h".

  • 5. Data: 2012-06-09 17:49:12
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Wystarczy w tym celu oświadczenie kierującego? Coś w rodzaju "paaanie to
    > ferrari to ciągnie max 24km/h".

    Mogę podać kontakt do konstruktora to się dopytacie
    SJS

  • 6. Data: 2012-06-09 23:23:15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-09 17:26, SJS pisze:

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup

    > Jak nie przekracza 25 km/h to jako maszyna wolno bieżna tylko
    > ubezpieczenie musi miec
    > SJS

    A to ciekawe, jakoś większość ciągników rolniczych starej konstrukcji
    miała Vmax <25km/h a trzeba je rejestrować aby prawnie jeździć...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2012-06-10 01:47:26
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 09.06.2012 23:23, Lewis wrote:

    > A to ciekawe, jakoś większość ciągników rolniczych starej konstrukcji
    > miała Vmax <25km/h a trzeba je rejestrować aby prawnie jeździć...

    pojazd wolnobieżny - pojazd silnikowy, którego konstrukcja ogranicza
    prędkość jazdy do 25 km/h, z wyłączeniem ciągnika rolniczego;

    Michoo

  • 8. Data: 2012-06-10 09:09:44
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-10 01:47, Michoo pisze:

    > pojazd wolnobieżny - pojazd silnikowy, którego konstrukcja ogranicza
    > prędkość jazdy do 25 km/h, z wyłączeniem ciągnika rolniczego;

    OK

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2012-06-10 10:03:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-06-10 01:47, Michoo wrote:
    > pojazd wolnobieżny - pojazd silnikowy, którego konstrukcja ogranicza
    > prędkość jazdy do 25 km/h, z wyłączeniem ciągnika rolniczego;

    Kto i jak ocenia czy jego konstrukcja ogranicza prędkość?

    Pytam serio.

  • 10. Data: 2012-06-10 12:10:08
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 10.06.2012 10:03, Sebastian Biały wrote:

    > Kto i jak ocenia czy jego konstrukcja ogranicza prędkość?

    Ja tylko przepisy cytuję ;)

    Ale podejrzewam, że producent deklaruje a w razie przekroczenia
    użytkownik odpowiada. Imo ma to więcej sensu niż jakieś rozbudowane
    procedury dopuszczania.

    Michoo