  • 31. Data: 2011-04-09 21:23:46
    Temat: Re: stary VW Touareg
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Sat, 9 Apr 2011 20:52:24 +0200, Hektor napisał(a):

    > Użytkownik "Mega" <m...@p...wp.pl> napisał

    > Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że w tym przypadku chodzi Ci o to, że brakuje
    > zamienników w cenie podzespołów do Tico oraz trudno je wymienić pod blokiem.
    >
    > Zbigniew Kordan

    Z tym Tico i blokiem to przesadzasz.
    Ale tak, brak zamienników i ogólnie rynku części aftermarketowych.
    W razie czego chyba tylko ASO, a i tam pewnie mechanicy uciekający na
    sam widok (jak w Oplu na widok Frontery).

    To właśnie zawiera się w słowie "wynalazek" - kiepski wybór na kupno
    używanego.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 32. Data: 2011-04-09 22:01:08
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-09 21:01, Hektor pisze:

    > A tak swoją drogą to 220 KM to miał VAG-owska 3-litrowa benzyna. A czy
    > ten 3.2-litra nie miał 240 KM? Czy to może jakieś dziwadło na Amerykę?

    3.2 V6 miał 220KM i dopiero po lifcie 241KM, był w Phaetonie i Touaregu
    chyba, 3.0 V6 220KM występowało tylko w A4 B6 i A6 C5. Później w T był
    jeszcze 3.6 V6 FSI 280KM.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 33. Data: 2011-04-09 22:04:33
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-09 21:23, Mega pisze:

    > Z tym Tico i blokiem to przesadzasz.
    > Ale tak, brak zamienników i ogólnie rynku części aftermarketowych.
    > W razie czego chyba tylko ASO, a i tam pewnie mechanicy uciekający na
    > sam widok (jak w Oplu na widok Frontery).

    Trochę 'bezedura', bo jedyny problem z którym 'byle jaki' mechanik sobie
    nie poradzi to wyciągnięcie skrzyni w Touaregu (stojak jakiś potrzebny -
    nie znam się), reszta to raczej standard, oferty zamienników nie znam,
    bo w zasadzie nie jest to potrzebne, nic się nie psuje, tarcze, klocki,
    zawias - zamienniki są - począwszy od takich lepszych niż ASO (przy
    okazji tańszych) a zakończywszy na najbardziej podłej jakościowo
    padlinie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 34. Data: 2011-04-10 07:29:39
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Użytkownik "andrzej" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie, Waszym subiektywnym zdaniem oczywiście, wady mają/mogą mieć stare VW
    > Touareg z automatyczną skrzynią biegów?
    > Na przykład ten
    > http://otomoto.pl/volkswagen-touareg-3-2-v6-klima-ax
    2-skora-rolety-C18199266.html

    Obejrzałem w sobotę to auto i rzucił mi się w oczy pewien drobiazg(?).
    Prawie wszystkie pokrętła i guziki na desce rozdzielczej były solidnie
    powycierane, że trzeba było często zgadywać co jest tym kneflem włączane.
    Miałem okazje już różne stare i zjechane auta oglądać, ale nigdy nie miały
    takich białych plam.
    Co może byc tego przyczyną?

    --
    andrzej

    Renowacja każdych schodów wewnętrznych
    www.nowe-schody.pl

  • 35. Data: 2011-04-10 19:33:34
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 09 Apr 2011 22:04:33 +0200, Maciej Browarczyk
    <m...@N...org> wrote:

    >Trochę 'bezedura', bo jedyny problem z którym 'byle jaki' mechanik sobie
    >nie poradzi to wyciągnięcie skrzyni w Touaregu (stojak jakiś potrzebny -
    >nie znam się), reszta to raczej standard,

    Nie wiem czy standard, ale byłem świadkiem próby wymontowania
    rozrusznika z Tuarega. Nie wiem dokładnie jaki to był silnik, ale
    warsztat _specjalizujący_ się w rozrusznikach odesłał gościa do ASO.
    Brak dostępu do jednej ze śrub trzymających rozrusznik spowodował, że
    operacja stała się niemożliwa do wykonania.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2011-04-10 20:39:16
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-10 19:33, jerzu pisze:

> [...]
    > Brak dostępu do jednej ze śrub trzymających rozrusznik spowodował, że
    > operacja stała się niemożliwa do wykonania.

    Nie mówię, że nie. Z rozrusznikiem nie mieliśmy jeszcze problemów. Jak
    na razie tylko mam doświadczenie w kwestii sprzęgła i dwumasu.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 37. Data: 2011-04-10 22:07:51
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > Brak dostępu do jednej ze śrub trzymających rozrusznik spowodował, że
    > operacja stała się niemożliwa do wykonania.

    Może chodziło o V10 TDI. Tam wiele pozornie prostych rzeczy, może być dość
    skomplikowanymi.

    ZK

  • 38. Data: 2011-04-10 22:10:09
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Mega" <m...@p...wp.pl> napisał

    > Z tym Tico i blokiem to przesadzasz.
    > Ale tak, brak zamienników i ogólnie rynku części aftermarketowych.

    No więc jednak...
    Co oznacza "aftermarketowe"? Używane?

    > W razie czego chyba tylko ASO, a i tam pewnie mechanicy uciekający na
    > sam widok (jak w Oplu na widok Frontery).
    >
    > To właśnie zawiera się w słowie "wynalazek" - kiepski wybór na kupno
    > używanego.

    Mówię Ci Golfik, tylko Golfik. Najlepiej II z jakimś niewysilonym
    traktorkiem.

    ZK

  • 39. Data: 2011-04-10 23:24:12
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:instgp$40b$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie mówię, że nie. Z rozrusznikiem nie mieliśmy jeszcze problemów. Jak na
    > razie tylko mam doświadczenie w kwestii sprzęgła i dwumasu.

    Manual ? To prawie jak Yeti...

    --
    Picasso

  • 40. Data: 2011-04-11 07:53:54
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-10 23:24, P_ablo pisze:

    > Manual ? To prawie jak Yeti...

    Tak, w 3.0 V6 TDI manual to sytuacja praktycznie niespotykana ;)
    W R5 częściej bywa.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek