  • 1. Data: 2009-05-30 18:16:13
    Temat: stare stacje dyskietek
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Witam
    używam w firmie stareńkich laptopów Simens Nixdorf 486 i niestety wszystko
    w nich się kończy . Poszukuje do nich stacji dyskietek lub podpowiedzi czy
    można do tych Obów wstawić stacje dyskietek z PC standard . to by rozwizalo
    sprawę .
    Marek S

  • 2. Data: 2009-05-30 19:51:58
    Temat: Re: stare stacje dyskietek
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Marek S <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > lub
    > podpowiedzi czy można do tych Obów wstawić stacje dyskietek z PC

    Ech, napisałbyś tydzień wczesniej, miałbyś takich stacji parokilowy
    worek. Ewentualnie drugi pełen stacji CD, trzeci z akumulatorami i
    czwarty z samymi laptopami w różnym stopniu rozkładu.
    Obecnie jest niestety o tydzień za późno, wszystko wzięła firma
    utylizacyjna.

    A co do drugiego pytania - nie dam głowy, ale wydaje mi się, że to
    były normalne stacje typu slim, więc może spróbuj z dowolnym innym
    slimem i najwyżej przemontuj elementy obudowy.

    J.

  • 3. Data: 2009-05-30 20:16:54
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Obudowa to pryszcz . Na tej stacji jest napis Citizen W1D wychodzi tasiemka
    z wtykiem żeńskim pasującym do laptopa . A nie możesz się zapytać czy już to
    utylizowali ? ::) No worka nie potrzebuje tylko ze 4 szt. sprawne
    Marek S

  • 4. Data: 2009-05-30 21:24:59
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    "Marek S" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > tasiemka z wtykiem żeńskim pasującym do laptopa . A nie możesz się zapytać
    > czy już to utylizowali ? ::) No worka nie potrzebuje tylko ze 4 szt.

    Pod cytatem pisz, a ten przycinaj, pliiizzz! ;-)

    Ach o te stacje ci chodzi. One na pewno też były, ale o ile pamiętam, tam w
    obudowie była normalna stacja "slim". Głowy nie dam, ale tak mi się wydaje.
    Utylizowała to firma Remondis, jeśli chcesz próbować, dzwoń do nich i pytaj
    o graty wywożone z NSN z ul. Żupniczej/Warszawa, może nieoficjalnie pozwolą
    Ci w tym złomie pogrzebać.

    J.

  • 5. Data: 2009-05-31 13:05:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 May 2009 21:51:58 +0200, "Jarek P."
> [...]
    >czwarty z samymi laptopami w różnym stopniu rozkładu.
    >Obecnie jest niestety o tydzień za późno, wszystko wzięła firma

    Podac telefon, moze jeszcze nie przerobili :-)

    J.

  • 6. Data: 2009-05-31 13:08:23
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    J.F. pisze:

    > Podac telefon, moze jeszcze nie przerobili :-)

    Pewnie nie; raczej wystawili na allegro ;)

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''

  • 7. Data: 2009-05-31 13:14:29
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Witam
    próbowałem dziś jakieś inne te citizen są mniejsze i szersze od tych z IBM .
    A nie wszyscy mieszkają w wawie :)
    Marek S

  • 8. Data: 2009-06-01 14:25:43
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    niestety firma mnie olała i odmówiła jakiej kolwiek pomocy .
    Marek S

  • 9. Data: 2009-06-01 14:31:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek S napisał:

    > niestety firma mnie olała i odmówiła jakiej kolwiek pomocy .

    Jedyna nadzieja w tym, że jacyś specjaliści z ZUS pomogą.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2009-06-02 13:48:32
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Marcin Łukasik" <.marcin.@.milea.pl.> napisał w wiadomości
    > Pewnie nie; raczej wystawili na allegro ;)

    Szukać ich na Allegro. I dać znać Jarkowi.P o numerach.
    Firma nie ma prawa ponownie wprowadzać do obrotu elektroniki która została
    przekazana do utylizacji.
    Stracą koncesję i tyle w temacie.

    Marek