  • Data: 2016-07-14 08:13:43
    Temat: Re: stara wkrętarka -> na 18650 - jak ładować?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały napisał(a) :

    > Nie wiem ile spodziewasz się wyciągnąć z takiego ogniwa ale wyrwane z
    > baterii laptopowej dawały bez łaski 6A.

    Bez łaski, to i bez sensu.

    > Sam sprawdź ile bierze wkrętarka i oceń czy 2C styknie.

    Ano PCB z balanserem na prąd max 50A poszło się p... eee... znaczy
    paść. Przy próbie zatrzymaniu na siłę wkrętarki. Ręką. Dozwolony
    prąd ciągły PCB to 20A. Wkrętarka na 14.4V NiCd. No chyba że to 50A
    znaczyło 50 Amdzengów. Taka chińska jednostka prądu.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1