  • 31. Data: 2015-02-07 20:30:49
    Temat: Re: stara płyta stary system i dysk ssd
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje> wrote in message
    news:slrnmd7qvb.uk1.sorry@nie.istnieje...
    > Wspomniany Crucial, z jakiegoś powodu, nie uzależnia.
    > http://www.crucial.com/usa/en/storage-ssd-m500

    cokolwiek dziwne, jak by nie patrzec to miedzy 120GB a
    960GB powinna byc 8 krotna roznica

    --
    http://db.org.pl/

  • 32. Data: 2015-02-07 23:52:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "2late" napisał w wiadomości grup
    > Mam 7-mio letniego laptopa z Celoronem 1.7MHz, 3 GB RAM i SSD 64GB OCZ i
    > chodzi jak pszczolka. Jako drugi zostawilem sobie oryginalny dysk 120GB bo
    > bylo miesjce (17 cali to dosc duza skrzynka).

    Procesor wyrabia?

  • 33. Data: 2015-02-08 02:06:00
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 07/02/2015 22:52, qwerty wrote:
    > Użytkownik "2late" napisał w wiadomości grup
    >
    > Procesor wyrabia?

    Do netu, Worda itp... owszem.
    Do glowy by mi nie przyszlo robic cos w fotoszopie :)

  • 34. Data: 2015-02-08 09:56:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "2late" napisał w wiadomości grup
    > Do netu, Worda itp... owszem.

    To pewnie stronę renderuje z 2 minuty. ;)

  • 35. Data: 2015-02-08 12:48:49
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 08/02/2015 08:56, qwerty wrote:

    > To pewnie stronę renderuje z 2 minuty. ;)

    Wcale nie. Ogolenie uzywam tego laptopa juz tylko sporadycznie a mialem
    okres przejsciowy, zanim kupilem blaszaka, i przez ten okres z podlaczana
    klawiatura, myszka i monitorem smigal calkiem niezle.
    Wieksze opoznienia wynikaja z zamulenia netu niz z szybkosci koputera.
    Oczywiscie nikomu nie polecam ale sam raz na jakis czas nie czuje wielkiego
    dyskomfortu jak musze sie na chwile przesiasc. Pewnie dlatego ze mam
    wszystko zsynchronizowane miedzy kompami.

  • 36. Data: 2015-02-09 21:54:29
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    BQB wrote:

    > 512kB wystarczy każdemu. Jak ktoś pracę (programy i odczyt danych),
    > która przekracza objętość cache, to taki dysk będzie ciągle się uczył i
    > z szybkości nici.

    Nikt nie obiecywał, że za cenę niewiele wyższą od swykłego HDD
    dostaniesz coś, co zadziała lepiej niż SSD za zylion.
    Dla wymagających wszystkiego na najwyższym poziomie i codziennie
    obrabiających terabajty są SSDki po grube tysiące.
    SSHD to jest rozwiązanie, które za cenę HDD + kilkadziesiąt zł daje w
    codziennym użytkowaniu komputera kopa niewiele odstającego od
    użytkowania SSD w normalnych (nie ultraprofi) zastosowaniach.