  • 21. Data: 2009-04-02 08:46:51
    Temat: Re: stal nierdzewna gdzie ?wawa
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message
    news:gr1q8n$po7$1@inews.gazeta.pl...

    > Proszę Kefiru, żebyś nie musiał się osobiście męczyć i toczyć ciężkiego
    > boju z nowoczesnymi technologiami, espeszjali for ju maj friend, podaję
    > danę kontaktowe do polskich oddziałów:

    Co prawda post byl "Twoj" lecz, bedac zainteresowany nie tym co mozna
    wyguglac a czynnikiem ludzkim, o doswiadczenia z firma Fabory pytalem Kucza.
    Tak czy tak przyznaje ze sie wykazales, Sebastianie, majfriendu. Brakiem
    zrozumienia ale i checia pomocy. Dziekuje pieknie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 22. Data: 2009-04-02 08:50:17
    Temat: Re: stal nierdzewna gdzie ?wawa [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > A to niby śmieszne czy co, bo nie kumam.

    Napisane wczoraj, IMO, bylo.

    PeeS Od teraz juz zawsze modl sie o Polska reprezentacje, plis. Swietnie Ci
    idzie ;)

  • 23. Data: 2009-04-02 09:01:24
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:

    > Czy oni gadaja z detalistami przychodzacymi po 3 srubki, czy tez musisz
    > wystepowac w majestacie swego pracodawcy?

    Tak ale minimalna wartosc zakupow to 4 pln :) Nawet dzisiaj kupowalem
    kilka nierdzewnych srubek na sztuki.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 24. Data: 2009-04-02 09:08:31
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-02 10:46:51 +0200, "Kefir" <k...@r...pl> said:

    > Co prawda post byl "Twoj" lecz, bedac zainteresowany nie tym co mozna
    > wyguglac a czynnikiem ludzkim, o doswiadczenia z firma Fabory pytalem
    > Kucza.

    Znaczy według Ciebie informacja o tym, czy firma sprzedaje w detalu
    jest tak głęboko skrywaną tajemnicą, że nie sposób ją wyciągnąć
    oficjalnymi kanałami (jak telefon czy mejl), a koniecznie trzeba
    korzystać z osobistych doświadczeń innych osób? Zaiste, zaskakujące
    potrafi być życie.

    > Tak czy tak przyznaje ze sie wykazales, Sebastianie, majfriendu.
    > Brakiem zrozumienia ale i checia pomocy. Dziekuje pieknie.

    Proszę. Wzoruję się na najlepszych.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 25. Data: 2009-04-02 09:18:41
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > Napisane wczoraj, IMO, bylo.
    >
    > PeeS Od teraz juz zawsze modl sie o Polska reprezentacje, plis. Swietnie
    > Ci idzie ;)

    Następnym razem pomodlę się o wygraną :-p

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 26. Data: 2009-04-02 09:23:28
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message

> [...]
    > kanałami (jak telefon czy mejl), a koniecznie trzeba korzystać z
    > osobistych doświadczeń innych osób? Zaiste, zaskakujące potrafi być

    Z pewnoscia nie miales intencji sie przypi^*&ic a tylko chcesz cos
    udowodnic. Bys nie musial brnac glebiej w podwazanie sensu istnienia
    niniejszego medium, przyjmijmy ze juz udowodniles co miales do udowodnienia.
    Nie ma sensu bysmy obydwaj naduzywali cierpliwosci czytaczy. Od tego akurat
    mamy sikacza.
    UWAGA!!!! Sebastian ma racje. EOT.

  • 27. Data: 2009-04-02 09:47:52
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    huck pisze:
    > wilkommen
    > potrzebuje 14cm ( w sumie to dwa razy po 7 cm) preta nierdzewnego fi 16
    > ma ktos pojecie gdzie mozna zanabyc taki kawalatek?

    Sprawdzilem na polce i mam tylko 15, 18 i 20 mm. Jesli cos interere to
    odezwij sie na priv.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 28. Data: 2009-04-02 17:49:39
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Magic napisał(a)
    > A to niby śmieszne czy co, bo nie kumam.

    Dlaczego miałoby być śmieszne? Chciałem po prostu też zadać pytanie,
    rownież zupełnie niezwiązane z tematyką grupy.
    Jak widzę bardzo wielu upośledzonych zabiera w takiej dyskusji głos. I to
    jest tragiczne! A kibel aż puchnie... ;)

    --
    Akarm

    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 29. Data: 2009-04-02 18:09:56
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Akarm pisze:
> [...]
    > Jak widzę bardzo wielu upośledzonych zabiera w takiej dyskusji głos. I
    > to jest tragiczne! A kibel aż puchnie... ;)

    uwazasz ze zakup wąłka z nierdzewki jest bardzo NTG? dziwny jestes albo
    nie masz minimum wyobraźni.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 30. Data: 2009-04-02 18:32:12
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Arni napisał(a)
    > uwazasz ze zakup wąłka z nierdzewki jest bardzo NTG? dziwny jestes albo
    > nie masz minimum wyobraźni.

    Równie dobrze można w takim razie rozmawiać tutaj o jakości pieczywa, czy
    obuwiu wizytowym. Dokładnie tak samo jak o stali. Zresztą były juz dyskusje
    o remoncie kaloryferów, kursach na prawo jazdy kat. B, programach
    pocztowych, spamie, itd, itp. Skąd się tylu niedorozwojów bierze? :(

    --
    Akarm

    http://www.bykom-stop.avx.pl