    Date: Wed, 02 Feb 2011 13:37:07 +0100
    From: ikov <i...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: stacje dyskietek 3,5"

    > Mozesz zdradzic do czego uzywasz FDD?

    Rok temu składałem komuś komputer (całkiem porządną maszynę) i nawet nie
    pomyślałem o FDD... jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że w
    Technikum Łączności w Gdańsku muszą część zadań wykonać na dyskietkach.
    Coś w DOSie, ale to i tak nie tłumaczy dyskietek. Zresztą co z ludźmi
    którzy mają tylko laptoki? Prawdopodobnie lekcje sponsorowane są przez
    sklepy mające zapasy stacji dyskietek na magazynie. Skończyło się na
    zakupie FDD na USB (bo stara stacja wymontowana skądś nie wchodziła do
    obudowy - jedyne miejsce w zatoce 2.5" zajęte przez czytnik kart.