  • 1. Data: 2012-02-19 22:52:21
    Temat: stacja LPG w Piotrkowie Tryb (Dmowskiego)
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    Witam. Być moze jest na forum mieszkanieć Piotrkowa, który ma "zagazowany"
    pojazd.
    Chciałbym z apytac o opinię jaką ma wśró mieszkańców Piotrkowa stacja LPG na
    ul. Dmowskiego mniej więcej na wyskości giełdy.
    Będąc przejazdem zatankowałem tam 30 litrów gazu (tak wskazał dystybutor) i
    przejechałem w trasie (dzisiaj i wczoraj) na tym paliwie TYLKO ok 250 km.
    SPalanie wyszło więc ok 12 litrów /100 km kiedy do tej pory mieściłem się w
    7.
    Pozdrawiam

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    6897 (20120219) __________

    http://www.eset.com

  • 2. Data: 2012-02-19 22:59:44
    Temat: Re: stacja LPG w Piotrkowie Tryb (Dmowskiego)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 22:52:21 +0100, butterfly napisał(a):
> [...]
    > SPalanie wyszło więc ok 12 litrów /100 km kiedy do tej pory mieściłem się w

    Zawsze mozesz powiadomic GUM (UOKIK sie nie czul strona w sprawie), moze
    maja jakis plan kontroli.

    ale musisz wiedziec ze to niekoniecznie ich wina.

    J.

  • 3. Data: 2012-02-19 23:02:22
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    > Zawsze mozesz powiadomic GUM (UOKIK sie nie czul strona w sprawie), moze
    > maja jakis plan kontroli.
    >
    > ale musisz wiedziec ze to niekoniecznie ich wina.
    No własnie. Dlatego pytam wczesniej o opinię mieszkańców Piotrkowa. Pewnie
    znają tą prywatną stację. Natknąłem sie w necie na opinię ale to staroć
    (rok205). Ktos pisał w miej ze przejechał na gazie 250 km a zawsze na
    paliwie tankowanym gdzie indziej 370 km.

  • 4. Data: 2012-02-19 23:32:29
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    TU wypowiedż z 2005 roku o tej stacji. Innych opinii brak
    http://forum.orangecinema.pl/viewtopic.php?p=2534&si
    d=c9564f883fd19b4e502fe3cf31a9a505

  • 5. Data: 2012-02-20 11:00:12
    Od: Przemek <p...@g...com>

    butterfly napisał(a):
    > Witam. By? moze jest na forum mieszkanie? Piotrkowa, kt?ry ma "zagazowany"
    > pojazd.
    > Chcia?bym z apytac o opini? jak? ma w?r? mieszka?c?w Piotrkowa stacja LPG na
    > ul. Dmowskiego mniej wi?cej na wysko?ci gie?dy.
    > B?d?c przejazdem zatankowa?em tam 30 litr?w gazu (tak wskaza? dystybutor) i
    > przejecha?em w trasie (dzisiaj i wczoraj) na tym paliwie TYLKO ok 250 km.
    > SPalanie wysz?o wi?c ok 12 litr?w /100 km kiedy do tej pory mie?ci?em si? w
    > 7.
    > Pozdrawiam

    Witam,
    popytam wśród znajomych, chociaż akurat z gazem to mam małe grono. Ale
    może ktoś coś wie lub słyszał.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-02-20 11:10:03
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    Witam,
    popytam wśród znajomych, chociaż akurat z gazem to mam małe grono. Ale
    może ktoś coś wie lub słyszał.

    Pozdrawiam

    Będę ci bardzo wdzięczny