  • 11. Data: 2012-04-07 22:34:49
    Temat: Re: staciłem pj za to że byłem tżeżwy....
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    >Drzewiecki ma rację
    >Polska to dziki kraj

    No, szkoda tylko, ze byl wspoltworca tego burdelu.

    sz.

  • 12. Data: 2012-04-08 02:25:07
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Gabor <G...@b...pl> napisał(a):

    > I co z tego, skoro jestem pierwszym Polakiem, któremu zabrano prawo jazdy
    za
    > to, że szedł pieszo i był trzeźwy.
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/
    wiadomosci/1,114883,11495097,Pieszy_stracil_prawo_j
    > azdy.html

    LOL ale jaja

    jeździsz teraz bez ?

  • 13. Data: 2012-04-08 09:16:47
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 8 Apr 2012 00:25:07 +0000 (UTC), " Michał"
    <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >LOL ale jaja
    >
    >jeździsz teraz bez ?

    Pogadali, jak trol z trolem :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2012-04-08 18:13:28
    Od: " " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wątpie aby był to pojedynczy przypadek z tym prawkiem ,poniżej kilka sposobów
    jak "stróże prawa " sami tworzą fikcyjne zdarzenia w imię zasady - dajcie
    człowieka a paragraf się znajdzie "

    http://wyborcza.pl/56,75248,10727635,Lapanka_sprawoz
    dawcza__czyli_jak_policja_pompuje_statystyki.html