  • Data: 2012-07-14 11:12:32
    Temat: Re: ssd a truecrypt
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 14 Jul 2012 07:26:25 +0200
    doszła do mnie wiadomość <jtqvu1$cve$1@inews.gazeta.pl>
    od "qwerty" <q...@p...fm> :
    >Użytkownik "Tomasz Jasiński" napisał w wiadomości grup
    .com...

    >To tylko potwierdza, że SSD to dno.

    Nie zgadzam się, w domowych zastosowaniach te efekty nie mają zbyt
    wielkiego znaczenia(a nawet zerowe), natomiast jak ktoś ma do ukrycia
    dane warte miliony dolarów...
    Wszystko ma swoje wady i zalety.