    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ssd 2.5" z małym poborem prądu
    Date: Thu, 05 Jun 2014 01:43:55 +0200

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 05 Jun 2014 00:59:15 +0200
    doszła do mnie wiadomość <lmo8i6$ub0$1@node1.news.atman.pl>
    od BartekK <s...@d...org> :

    >No ja sobie wyobrażam, że przy dysku fizycznym, gdzie te 2 talerze
    >trzeba rozpędzić do 7200 obrotów - to może trochę prądu pobrać na start.
    >Ale w SSD?

    SSD biorą więcej przy zapisie, poszperaj tu:
    http://www.storagereview.com/reviews/consumer/ssd
    Na końcu każdego testu podają pobór prądu zapis/odczyt/startup.

    >Nie zawsze mam na to wpływ - czasem jest USB wyprowadzone (i to tylko
    >jedno) z maszyny, a do realnego PC jest 3m nieznanego przedłużacza...

    Może w takim razie jakiś hub albo kabel typu Y i zasilanie z power
    banku?