    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: sscanf() - co robię źle?
    Date: Sat, 23 Feb 2013 22:07:25 +0100

    W dniu 2013-02-23 20:55, Marek Borowski pisze:

    > Mozna zawsze isc po bandzie ;-)

    To się sprawdzi tylko wówczas, gdy wartość jest jednocyfrowa, jak w
    przypadku +CPAS. Sprawa się komplikuje w sytuacji, gdy trzeba odebrać
    coś większego, jak np. poziom sygnału z +CSQ.

    #include <stdio.h> istotnie powoduje zauważalny wzrost rozmiaru hex'a,
    ale tragedii nie ma. Jeszcze sporo brakuje do całkowitego zapchania
    flasha Atmegi8.

    BTW problem rozwiązany. Okazało się, że moduł wysyłał dodatkową linijkę
    \r\n przed głównym komunikatem - coś, czego nie było w przykładach z
    dokumentacji. Szukałem przyczyny wszędzie, ale na to nie wpadłem. :)