  • 11. Data: 2015-04-23 00:16:24
    Temat: Re: Nju Mobile 801
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" mh91ja$ae3$...@n...news.atman.pl

    > zgłoś problem do UKE i UOKiK

    Zapłać mi stosownie -- a zgłoszę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2015-04-23 10:45:30
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Zapłać mi stosownie -- a zgłoszę.

    chory...

  • 13. Data: 2015-04-23 16:49:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" mhabf9$7hk$...@n...news.atman.pl

    > chory...

    Ale nie aż tak mocno chory, aby zlecić przelanie pieniędzy na moje konto.
    Zapłacisz stosownie -- zgłoszę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2015-04-24 19:03:55
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Ale nie aż tak mocno chory, aby zlecić przelanie pieniędzy na moje konto.
    > Zapłacisz stosownie -- zgłoszę. :)

    pajacu to tobie coś nie pasuje w njumobile, a nie mi
    a jak nie pamiętasz sprawdź kto jest autorem wątku

  • 15. Data: 2015-04-24 21:09:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" mhdt1s$a43$...@n...news.atman.pl

    > pajacu to tobie coś nie pasuje w njumobile, a nie mi
    > a jak nie pamiętasz sprawdź kto jest autorem wątku

    Mnie nie pasuje ,,coś'' w NjuMobile i zgłaszam to tutaj,
    starannie opisując problem. Wplątywanie urzędników nie
    podoba się mi -- wolę (; samosądy. ;) (czyli omijanie
    tych, z którymi mi nie układa się)

    Urzędnik nie pomoże mi, ale zabierze moje pieniądze i mój
    czas. Być może zabierze pieniądze operatorowi. Co operator
    uczyni po takim zabraniu? Proste -- zabierze pieniądze
    klientom, czyli także mnie.

    Przed laty wziąłem numer w Plusie, bo mi pasował do Nicka. :)
    Przeniosłem się stamtąd do Ery w efekcie dokonania ,,samosądu'' -- nie
    fatygowałem kosztownego urzędnika. Przenosiny przypominały przysłowiowe
    przejście z deszczu pod rynnę, ale na szczęście prawo dało mi możliwość
    szybkiego zgaszenia świeżej umowy, bo Era podniosła cenę, a że ze mną
    umówiła się na cenę ostateczną, podwyżka VAT niewiele mnie obchodziła.

    EraMani chyba mocno miauczeli do Boga, bo nie udało się mi zgaszenie
    umowy -- zbyt mocno rozchorowałem się, przez co nie miałem sił na
    gaszenie. Jednak za jakiś czas z Ery przeniosłem się do mBanku, co
    było i dobrym rozwiązaniem (wszędzie lepiej niż w Erze) i złym, bo
    Play dawał lepsze warunki niż mBank. :)

    W mBanku nie byłem trzymany żadną umową terminową, ale zanim
    przeniosłem się do Play, minęło sporo czasu.

    Teraz mam ten numer (Mój eneuel == 665 363835) w Play i od dawna
    chcę przejść do Virgin Mobile, aby mieć lejek internetowy. Niestety
    w Play mam stale do wykorzystania stówkę, ;) więc czekam, aż tę
    stówkę ;) stracę... Stówkę groszy. :)

    Obok tego numeru wyrosły mi inne -- i komórkowe, i VoIPowe. :)
    Mam VoIPy w FCN (fatalna obsługa) i w EasyCall (IMO bardzo dobra
    obsługa) i zamierzam w przyszłości dokonywać ,,samosądów'', ;) czyli
    zamierzam w miarę możliwości unikać tych, którzy mnie źle traktują.
    Komórki czynne stale mam w Play, Virgin Mobile i w Orange. W VirginM
    podoba się mi, bo jest tam lejek i (jak na razie) bardzo dobra obsługa.
    W Orange zjadam punkty zbierane (niemal niechcąco) na kartach paybecznych.

    -=-

    Reprezentuję postawę aspołeczną -- wiem. Ale uważam, że nawracanie
    ludzi dorosłych to strata czasu. Jeśli ktoś nie wie, że klienta należy
    dobrze traktować -- IMO musi tego klienta stracić, aby zyskać czas
    na rozważania i autonaprawę swego postępowania oraz swego myślenia.

    Internet daje możliwości wypowiedzenia się -- korzystam z tego
    dobrodziejstwa. Urzędnik zdziera podatki, stawia się w roli
    wybawcy, ale jednocześnie drwi z pokrzywdzonego... Także niech
    zyska czas na rozważania -- a zyska, gdy straci chętnych do
    skarżenia się na usługi czy usługodawców... :)

    -=-

    Dzięki Nju Mobile moja matka nie płaci na rzecz FCN -- a płaciła
    tam sporo. Ale tuż za Nju Mobile idą inni, w tym i Virgin Mobile.

    Mam wiele numerów (potrzebuje tego) i chcę omijać tych, którzy mnie
    źle traktują. Zamierzam opisywać swoje przeżycia, aby pomóc tym,
    którzy tej pomocy ode mnie chcą.

    -=-

    Jeśli komuś (Tobie na przykład) zależy na zawiadamianiu
    urzędników -- może to czynić w swoim własnym imieniu,
    w czym nie przeszkadzam, ale i do czego nie namawiam.

    Nie namawiam także do czytania tego, co piszę, choć i nie zabraniam czytania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2015-04-25 21:06:32
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

> [...]
    > w czym nie przeszkadzam, ale i do czego nie namawiam.
    >
    > Nie namawiam także do czytania tego, co piszę, choć i nie zabraniam

    Idź człowieku i rzuć sobie bumerangiem, to może ci ulży. Celne trafienie
    w czółko tez ci dobrze zrobi. Obawiam się, że nikt cie nie czyta, bo
    większość ma cie w kfie.

  • 17. Data: 2015-04-26 13:00:43
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Idź człowieku i rzuć sobie bumerangiem, to może ci ulży. Celne trafienie w
    > czółko tez ci dobrze zrobi. Obawiam się, że nikt cie nie czyta, bo
    > większość ma cie w kfie.

    w sumie zapomnialem komu odpowiadam, przepraszam, tez szukam do kf

  • 18. Data: 2015-04-26 15:43:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jingiel" 553be5b9$0$8376$6...@n...neostrada.pl

    > Idź człowieku i rzuć sobie bumerangiem, to może ci ulży. Celne trafienie w czółko
    tez ci dobrze zrobi.

    Być może Tobie pomaga, ale niekoniecznie pomoże mnie.

    > Obawiam się, że nikt cie nie czyta, bo większość ma cie w kfie.

    Zalęknione życie do przyjemności raczej nie należy. ;)
    [ja bym takie obawy odrzucał -- nie przejmowałbym się
    tym,czy ktoś kogoś czyta, czy nie]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2015-04-26 15:55:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" mhiggr$92v$...@n...news.atman.pl

    tez ci dobrze zrobi. Obawiam się, że nikt cie

    > w sumie zapomnialem komu odpowiadam,

    Skleroza... Mówią, że skleroza nie boli, ale
    IMO czasami nogi od tego jednak bolą. ;) No
    i obciach... :)

    > przepraszam,

    Weź się w garść (zjedz magnez czy odpocznij)
    i nie przepraszaj za wszystko. :)

    > tez szukam do kf

    Szukasz do czegoś? Szukasz chętnych do KF? ;) Fakt -- na
    grupach łatwo kogoś takiego znaleźć. ;) [choć nie wiem,
    w jakim cele...]

    -=-

    [ludzie jednak mają problemy... jeden żyje absurdalnymi obawami
    i tłucze się w czółko bumerangiem -- twierdząc, że to pomaga mu;
    inny ,,przeprasza za to, że żyje'' i zapomina, komu odpowiada...
    ponadto szuka koś do KF... toż miałby cały świat w kf, gdyby nie
    korzystał z Usenetu -- gdyby nie szukał...]

    -=-

    Przypomne problem:

    Wg pracowniczki Nju Mobile (Agnieszka Borczyk) połączenia
    z numerami 801xxxxxx są wliczone w abonament (wynoszący
    w sumie 29 pln) a w rzeczywistości nie są woczone. :)

    Subject: [NjuMobile #31851] numery 801 i 29 pln na miesiąc

    Witam,

    zgodnie z cennikiem oferty nju z rachunkiem połączenia na numer 801... są
    naliczane zgodnie z opłatą do sieci stacjonarnej w posiadanym przez abonenta
    planie taryfowym. Oznacz to, że takie połączenia są wliczane w kwotę 29 zł (nie
    są oddzielnie doliczane do rachunku).

    --
    Pozdrawiam,

    Agnieszka Borczyk
    sklep nju mobile

    Czuję się tutaj jak w białostockim sądzie, gdzie sedno sprawy rozcieńcza
    się w potoku słów luźno związanych z zasadniczym problemem... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2015-04-27 13:22:21
    Temat: Re: sruju debile 801
    Od: teleJOLOPOM teleSLEPCOM napromieniowanym na wskros teleCAPOM <i...@p...pl>

    sławomir zonenberg aka zlotowinfo, GNSS: 53.36, 17.03 wrote:

    > w sumie zapomnialem komu odpowiadam, przepraszam, tez szukam do kf

    w *styje* sobie wsadz, kogo to obchodzi czy jeszcze srasz w gacie czy w kf!

    http://tinyurl.com/q7cpsgs http://tinyurl.com/nx5vgs7 http://tinyurl.com/p5f4few

    --
    _gm__gz,
    ,Z\/` 'c\.
    /,! '[W
    ]!] . []
    ] ] .-==- b]
    ]i ~ -==== !]-
    ] ~~ -![
    W d`
    'b W
    i[ 'M
    ]. ~ 4.
    ] -'[
    d -= b
    M! @
    @ `-D
    ]@ -]A
    @P , , . '@
    M| ~` '` /]@
    _._. Y ciP
    ,g/G/~Vi ![ '-V[
    ,Z~_/`- b@_ ,[ -` [
    _v4Tv/ .m/TGs,2V~-i ] \/.[
    ,vf ,(f `'iY.A / -[,z --=-__
    ,gY` v)` \-.@! ,--]Wf =/`,~N
    ,gY` id / b@[ -/ ]M (b.
    vf| - t[ !,i@P! ' ][. /`YZ~V,c.
    if, ' , ,(] ]'@` ]b `'/@. `'*W.
    K ,)`-'Z _ _ -/i@ i ' @Y |4t /Vmv.
    b gz/-Z`'` @ - ] -P] ` , i ,!W ]@ ',/M.-
    [ gZ\ ]! * i[ ! Z!d, ]- [W ~ \ ] X8.\
    ,[ '7v` A 'i ` - !' ] [@./ , ,] 4/c-
    ] !i- `][ ,] ' e!] i - . m ! 'W =
    W s-=` ][ !A /- ] W= ][!
    A -Z- @- -! P ,A, , ] ,@
    [ '- ,/4. !' Z` [ . W g`/[
    Y.- ' /[ . ,/ !.'c/b-
    Vi'- ' ! ! / ' `` @[
    'e. ] , . v @[
    Vs. '. .- ` / @`
    '5c. \ ! , --@.
    \Zs `-. '- \ - -A
    '\. - . ' ' - ` .-, = 'i[
    'e. -' - , -` ,/ !vi\ v i*`
    Vs -! -- ' v` ,'.-'/ _/`\`
    'G. ' ! '- / '.c\,` vfm/ -

    hieny kapitalistyczne = *wrog* numer jeden ludzkosci calego swiata!