  • 1. Data: 2018-09-23 15:32:23
    Temat: śruby do felg z kołpakami
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Czy do felg przykręcanych razem z kołpakami stosuje się inne śruby
    (wyższe/dłuższe), niż do felg zaopatrzonych w kołpaki wciskane? Oryginalne
    kołpaki są już w kiepskim stanie i chciałbym się ich pozbyć, ale nie wiem,
    czy takimi śrubami można przykręcać samą felgę i czy zmieści się kołpak
    wciskany. Jeśli to ma znaczenie: opony i felgi w fabrycznym rozmiarze, Honda
    Civic VI

  • 2. Data: 2018-09-26 22:12:43
    Temat: Re: śruby do felg z kołpakami
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-09-23 15:32, zhbick wrote:
> [...]
    > wciskany. Jeśli to ma znaczenie: opony i felgi w fabrycznym rozmiarze, Honda

    wkrec srube i zobacz, jezeli kolo bedzie sie swobodnie krecic to mozna

    jezeli nie to wez pile do metalu i skroc srube

  • 3. Data: 2018-09-27 10:54:51
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-09-23 15:32, zhbick wrote:
> [...]
    > ale nie wiem, czy takimi śrubami można przykręcać samą felgę i czy
    > zmieści się kołpak wciskany. Jeśli to ma znaczenie: opony i felgi w

    Mają być takiej samej długości, ponieważ opierają się o felgę, a nie o
    kołpak. Kołpak tylko lekko dociskają. Inaczej z plastiku byłaby miazga,
    nie te obciążenia. U mnie w Kii kołpaki przykręca się razem z felgami
    nakrętkami i nawet trochę się pod nimi ruszają.

  • 4. Data: 2018-09-27 11:29:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.09.2018 15:32, zhbick pisze:

    > Czy do felg przykręcanych razem z kołpakami stosuje się inne śruby
    > (wyższe/dłuższe), niż do felg zaopatrzonych w kołpaki wciskane?

    Nie.

  • 5. Data: 2018-09-27 12:03:52
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 23.09.2018 o 15:32, zhbick pisze:
    > Czy do felg przykręcanych razem z kołpakami stosuje się inne śruby
    > (wyższe/dłuższe),
    U mnie (fiat) mam właśnie takie kołpaki jest tam jedno gniazdo szersze -
    takie przez które śruba przechodzi swobodnie i 3 z gniazdami
    "trzymającymi". Tak więc kołpak trzyma się na 3 śrubach, a wszystkie 4
    śruby są identyczne. Koło mogę przykręcić z kołpakiem albo bez, jak się
    chce.
    Jacek