  • 1. Data: 2010-01-02 16:24:02
    Temat: srubki n6310i [slask]
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    Witam!

    Gdzie mozna kupic srubki do obudowy n6310i (4 szt pod bateria) ?
    Pomijam allegro ze wzgledu na koszt przesylki . Interesuja mnie jakies
    miejsca w Zabrzu , Katowicach, Gliwicach.
    Bylem w kilku punktach ktore maja w nazwie "serwis" - niestety ograniczaja
    sie one jedynie do sprzedazy tel lub zdejmowania simlockow - nikt nie mial
    takich srubek.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-02 17:01:30
    Temat: Re: srubki n6310i [slask]
    Od: orcio <o...@N...pl>

    KM pisze:
> [...]
    > Bylem w kilku punktach ktore maja w nazwie "serwis" - niestety
    > ograniczaja sie one jedynie do sprzedazy tel lub zdejmowania simlockow -

    Kiedyś jak mailem N6610 i wystrzeliła mi sprężynka do zatrzasku obudowy
    kopiłem jak w oficjalnym serwisie Nokii w Gliwicach kolo rynku ul.
    Bytomska 10 44-100, Gliwice poszukaj na stronie nokii może masz jakiś
    serwis bliżej domu.

    orcio

  • 3. Data: 2010-01-02 19:24:24
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Uzytkownik "KM" <n...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam!
    >
    > Gdzie mozna kupic srubki do obudowy n6310i (4 szt pod bateria) ?
    > Pomijam allegro ze wzgledu na koszt przesylki . Interesuja mnie jakies
    > miejsca w Zabrzu , Katowicach, Gliwicach.

    Jesli przekroczenie linii Brynicy cie nie przeraza to kiedys na gieldzie w
    Milowicach mozna bylo kupic...

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 4. Data: 2010-01-03 00:45:09
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

> [...]
    > Bylem w kilku punktach ktore maja w nazwie "serwis" - niestety
    > ograniczaja sie one jedynie do sprzedazy tel lub zdejmowania simlockow -

    Komplet 5szt. z przesylka to 8zl... Naprawde bardziej oplaca Ci sie jezdzic
    po serwisach w miastach, które wymieniles?
    Pytam z czystej ciekawosci, bo po prostu tego nie rozumiem...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 5. Data: 2010-01-03 09:06:38
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > jezdzic po serwisach w miastach, które wymieniles?
    > Pytam z czystej ciekawosci, bo po prostu tego nie rozumiem...

    Allegro to ostatecznosc, z uwagi na to ze dosc duzo jezdze po Slasku mam
    mozliwosc wstapic po drodze do jakiegos serwisu. Druga sprawa to wolalbym
    sprawdzic te srubki z obudowa na miejscu , zeby sie nie okazalo ze sa to
    jakies wkrety/srubki do innej noki...