  • 1. Data: 2009-12-03 23:39:55
    Temat: srodek do pielegnacji chromu - jaki ?
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    ave -
    jak w temacie ...

    siakis srodek do pielegnacji chromu ...
    na prezent dla kumpla chcialem kupic - bo honde valkyrie ma - a ze kapie
    toto chromem az nadto - to taki mily upominek chcialem mu zrobic... w koncu
    mikolaj w niedziele juz ...

    co bysta polecali ?
    jakis latwy w aplikacji - i latwo osiagalny w sklepach ...
    domyslam sie ze cos w plynie ?

    dzieki z gory.

  • 2. Data: 2009-12-04 07:16:06
    Temat: Re: srodek do pielegnacji chromu - jaki ?
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > siakis srodek do pielegnacji chromu ...
    > na prezent dla kumpla chcialem kupic - bo honde valkyrie ma - a ze kapie
    > toto chromem az nadto - to taki mily upominek chcialem mu zrobic... w
    > koncu mikolaj w niedziele juz ...

    Co do prezentów i chromu: http://tinyurl.com/y9u7l3r
    i jeszcze http://tinyurl.com/yam89jt

    zulus
    VL800

  • 3. Data: 2009-12-04 10:51:01
    Od: Ekim <e...@g...com>

    > i jeszczehttp://tinyurl.com/yam89jt

    A używał może ktoś tych specyfików? Jaka jest skuteczność odnawiania
    metali nie używając polerki automatycznej?

    Pytam bo nie wiem.

    ---
    Ekim

  • 4. Data: 2009-12-04 15:33:32
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > koncu mikolaj w niedziele juz ...
    >
    > co bysta polecali ?
    > jakis latwy w aplikacji - i latwo osiagalny w sklepach ...

    Ja się na środkach nie znam ale prowadziłem chromownię ;).
    Chromu nie da się odświeżyć. Jego jest raptem 40-50 mikronów.
    Zatem jeśli chrom po zwykłym myciu detergentem już nie świeci,
    to trzeba powtórzyć chromowanie ;). To co "odchodzi płatami"
    nieraz to jest już nikiel podkładowy...

    --
    Yozwig