  • 11. Data: 2008-11-19 18:18:41
    Temat: Re: średnia cena 1Mbps w polsce
    Od: "xarafaxz@[tnij_ta]gmail.com" <xarafaxz@_tnij_ta_gmail.com>

    Zbigniew Sikora wrote:

    > A ja chciałbym Was zapytać o coś w kwestii TPSA. Kilka lat temu
    > korespondowałem z pewną kobietą oferującą mi - w imieniu TP SA - dość
    > atrakcyjne warunki dostępu ATM. Temat upadł, dostęp do TPNetu robiliśmy
    > tranzytem - jak wszyscy. W tej chwili bardzo by mi się to znów przydało.
    > Niestety, nie mogę odnaleźć namiarów na nią. Czy ktoś z Was zetknął się

    A był to ATM z BGP czy zwykły www-access ?
    Obecnie obiło mi się o uszy że ceny są sztywnie ustalone. Jakakolwiek próba
    negocjacji bardzo wszystko przedłuża, a ostatecznie wychodzi na to samo.
    Jeżeli chodzi o łącza z BGP to w TPSA dopłaca się do tego straszne sumy,
    szczególnie jeżeli ma to być na ATM.

  • 12. Data: 2008-11-20 11:09:42
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2008-11-19 19:18, xarafaxz@[tnij_ta]gmail.com wrote:

    > A był to ATM z BGP czy zwykły www-access ?

    ATM z BGP.

> [...]
    > negocjacji bardzo wszystko przedłuża, a ostatecznie wychodzi na to samo.
    > Jeżeli chodzi o łącza z BGP to w TPSA dopłaca się do tego straszne sumy,

    Chyba dobrze Ci się obiło. Już samo doproszenie się o ofertę wymagało
    nieco wysiłku, co w świetle proponowanych cen jest już zupełnie kuriozalne.

    --
    z.