  • 11. Data: 2011-03-30 15:50:45
    Temat: Re: sprzet z usa 110 v
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    news:slrnip6jb3.qrc.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Ważne. Bardzo ważne.

    http://www.cosmeticsnails.eu/lampy-uv-c-2.html
    Biznes życiowy zrobiła :-)

    http://www.kciuk.pl/Zakaz-zawracania-dupy-a38767

  • 12. Data: 2011-03-30 15:52:50
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości
    news:imvjrs$k6i$1@mx1.internetia.pl...
    > na 230 v nie dziala, bezpiecznik nie strzelil
    > czekam na konwenter moze cos z tego wyjdzie
    > mimo wszystko dziekuje

    Ile to kosztowało? Mniej niż $50 ?
    Jeśli tanie, to spaliły się żarówki i możesz to wyrzucić. Oprócz obudowy i
    specyficznych żarówek nic tam więcej nie będzie

  • 13. Data: 2011-03-30 15:55:15
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-30 17:20, bartek pisze:

    > niewazne
    >
    > chodzi mi tylko o to czy jest szansa ze jeszcze po uzyciu transformatora
    > bedzie dzialac ?
    > czy raczej jak podzialala, przestala a bezpiecznik nie ruszony to juz po
    > lampie ?

    Jeśli bezpiecznik nie poleciał a lampa nie działa to pewnie padło coś
    innego w środku, czyli kolokwialnie mówiąc już jest po lampie. Jak masz
    dobrego kolegę - elektronika to możesz go poprosić żeby do niej zajrzał.
    Ale takie coś to na ceneo od 70 do 140 zł więc nie warto się trudzić.

    MD

  • 14. Data: 2011-03-30 15:57:58
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-30 17:48, bartek pisze:

    > na 230 v nie dziala, bezpiecznik nie strzelil
    > czekam na konwenter moze cos z tego wyjdzie
    > mimo wszystko dziekuje

    Po co ci konwerter do zepsutej lampy? Cudownie do zdrowia nie wróci gdy
    poczuje swoje ulubione amerykańskie 110V.

    MD

  • 15. Data: 2011-03-30 15:59:58
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    > jezeli nie to czy droga jest naprawa ?gdzie to mozna zrobic ?

    Kup sobie żarówkę na "nasze" napięcie
    http://tmp.partnerkom.pl/pl/zarowka-uv-9w-do-lamp.ht
    ml?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=
    2011-03&utm_content=9179#nclid=89164cd59d1a5f3163e77
    f9e3e09b5a8

  • 16. Data: 2011-03-30 16:09:00
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-30 17:59, .sp pisze:

> [...]
    ml?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=
    2011-03&utm_content=9179#nclid=89164cd59d1a5f3163e77

    lampa kosztowala 350$

  • 17. Data: 2011-03-30 16:47:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ale to jednak nie to samo -- http://www.youtube.com/watch?v=WRm-w1o9BRc

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2011-03-30 17:18:54
    Od: "Desoft" <D...@i...pl>

    Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > zamowilam sobie lampe uv do paznokci z usa na 110v,
    > niestety podlaczylam ja do naszego gniazda uzywajac tylko przejsciowki
    >
    > lampa dzialala 30 sekund po czym sie wylaczyla...
    >
    > spiepszylam sprawe czy bede mogla np kupic teraz transformator z 240 na
    > 110 i powinno dzialac?
    > jezeli nie to czy droga jest naprawa ?gdzie to mozna zrobic ?

    Żarówka jest na 110V (amerykańska) nie do kupienia w Polsce - musisz
    sprowadzić z USA, lub poszukać takiej samej ale na 230V - duże szanse że się
    uda.
    Wtedy odpadnie sprawa konwertera. Oczywiście czy zadziała na 230V to
    powinien ocenić ktoś, kto ma pojęcie o prądzie.

    --
    Desoft

  • 19. Data: 2011-03-30 17:56:05
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    bartek <b...@...pl> napisał(a):

    > lampa kosztowala 350$

    Źródłem ultrafioletu w takim urządzeniu NIE JEST żarówka tylko świetlówka,
    więc musi mieć elektroniczny statecznik (inwerter, przetwornica), podobny do
    tego, co siedzi w tzw. emergooszczędnych "żarówkach".
    Najprawdopodobniej sama świetlówka jest jeszcze sprawna, spalona jest ta
    elektronika - może tylko rezystor, może tranzystory.

    Podaj pełne oznaczenia tej lampy - może da się coś więcej przez Google
    dowiedzieć

  • 20. Data: 2011-03-30 18:11:09
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-30 19:18, Desoft pisze:

> [...]
    > Wtedy odpadnie sprawa konwertera. Oczywiście czy zadziała na 230V to
    > powinien ocenić ktoś, kto ma pojęcie o prądzie.

    to jest lampa CND BRISA 110v

    zobaczymy jutro bede miala konwenter i sprawdze czy wogole zadziala
    dziwne ze bezpiecznik nie wystrzelil a lampa podzialal 30 sekund nic nie
    smierdzialo ani nic... i przestala
    szkoda :(