  • 21. Data: 2011-03-30 19:26:05
    Temat: Re: sprzet z usa 110 v
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-30 17:44, .sp pisze:

    > Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 50% szansa jest zawsze. Albo zadziała, albo nie.
    >
    > Włącz na 230V, sprawdź. Może ma jakieś zabezpieczenie i ono zadziałało
    takie lampy to moge miec za 50zl... wiec nie mow tu o biznesie a
    poszukaj lampy o ktorej napisalam

  • 22. Data: 2011-03-30 19:33:39
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-30 18:09, bartek pisze:
> [...]
    ml?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=
    2011-03&utm_content=9179#nclid=89164cd59d1a5f3163e77
    f9e3e09b5a8

    > lampa kosztowala 350$

    O qrwa ale masz glupiom babe zeby za switlowke UV placic tyle kasiory.

    :):):):):)

  • 23. Data: 2011-03-30 19:46:25
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 30.03.2011 21:26, bartek pisze:
    > takie lampy to moge miec za 50zl... wiec nie mow tu o biznesie a
    > poszukaj lampy o ktorej napisalam

    A co jest w niej takiego specjalnego? Bo wg opisu ona ma jedynie 2
    timery (+ trzeci do informowania "wymień lampę").

    Michoo

  • 24. Data: 2011-03-30 20:28:07
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-30 21:46, Michoo pisze:

    > A co jest w niej takiego specjalnego? Bo wg opisu ona ma jedynie 2
    > timery (+ trzeci do informowania "wymień lampę").

    niestety jak sie prowadzi salon t otrzeba miec firmowe rzeczy... przy
    klienteli tez wymagajacej co patrzy co kto i gdzie i jak ma napisane

  • 25. Data: 2011-03-30 20:41:46
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@N...SPAM.spammers.com>

    W dniu 2011-03-30 21:33, Zakarm pisze:

    > O qrwa ale masz glupiom babe zeby za swietlowke UV placic tyle kasiory.

    Mnie co innego trapi. To są lampy UV-C i z tego co widzę, trzeba całą
    łapę wsadzić do środka, żeby utwardzić lakier na paznokciach. Wkładanie
    skóry pod UV-C to najlepszy sposób na wyhodowanie czerniaka.

    Z resztą, po jaką to wszystko cholerę? Przez stulecia kobiety używały
    lakierów schnących w powietrzu, a teraz nagle UV-C potrzeba do
    utwardzenia lakieru??? Może to robota UE? Lakiery schnące w powietrzu
    zatruwają środowisko, więc lepiej narażajmy zdrowie kobiet. Ciekawy
    jestem co jeszcze wymyślą. Może ogniowe cynkowanie paznokci?

  • 26. Data: 2011-03-30 21:19:51
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > Mnie co innego trapi. To są lampy UV-C i z tego co widzę, trzeba całą
    > łapę wsadzić do środka, żeby utwardzić lakier na paznokciach. Wkładanie
    > skóry pod UV-C to najlepszy sposób na wyhodowanie czerniaka.

    UV-C są bez luminoforu. Te mają pewnie trochę miększy ultrafiolet.

    > Z resztą, po jaką to wszystko cholerę? Przez stulecia kobiety używały
    > lakierów schnących w powietrzu, a teraz nagle UV-C potrzeba do
    > utwardzenia lakieru???

    Może bardziej wytrzymały jest lakier światłoutwardzalny.

    MD

  • 27. Data: 2011-03-30 21:29:02
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Z resztą, po jaką to wszystko cholerę? Przez stulecia kobiety używały
    > lakierów schnących w powietrzu, a teraz nagle UV-C potrzeba do
    > utwardzenia lakieru

    Przez stulecia to się tylko konno jeździło i było OK. Te lampy UV nie
    służą głównie ku temu aby pomalować paznokieć na jeden kolor, zwykłe
    rozpuszczalnikowe lakiery są w sprzedaży i dobrze się mają. Mając lampę
    UV i dziesiątki odpowiednich dodatków można tworzyć naprawdę ciekawe
    rzeczy. Oczywiście jeśli się to komuś podoba a wykonawca potrafi.

  • 28. Data: 2011-03-30 21:30:31
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    ml?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=
    2011-03&utm_content=9179#nclid=89164cd59d1a5f3163e77
    f9e3e09b5a8

    > O qrwa ale masz glupiom babe zeby za switlowke UV placic tyle kasiory.

    Świetlówki - 3 szt w eleganckiej obudowie przyrządu no powiedzmy
    "profesjonalnego" - do zakładu. W środku pewnie jakaś przetworniczka do
    zasilania elektroniki (timery) i elektroniczne sterowanie świetlówkami.
    Może być warte 350$.
    Może poleciała tylko przetwornica a reszta przetrwała. Tak czy inaczej
    samo się nie naprawi po podłączeniu do 110V.

    MD

  • 29. Data: 2011-03-30 21:41:26
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    > zobaczymy jutro bede miala konwenter i sprawdze czy wogole zadziala
    > dziwne ze bezpiecznik nie wystrzelil a lampa podzialal 30 sekund nic nie
    > smierdzialo ani nic... i przestala
    > szkoda :(

    same 'zarowki' tez da sie dokupic... ale watpie zeby szkodzila sie tylko
    'zarowka'

    http://cgi.ebay.co.uk/CND-Creative-Nail-Brisa-UV-Lam
    p-Light-Bulb-3-pk-/140527435289?pt=LH_DefaultDomain_
    0&hash=item20b8167e19

  • 30. Data: 2011-03-30 21:51:32
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartek" napisał w wiadomości grup

    >dziwne ze bezpiecznik nie wystrzelil a lampa podzialal 30 sekund nic nie
    >smierdzialo ani nic... i przestala
    >szkoda :(

    bo bezpiecznik nie jest od zbyt wysokiego napięcia tylko prądu
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bezpiecznik_elektryczny

    gdyby zastosowano warystor to jest szansa że naprawa zamknie się w
    kilku-kilkunastu zł.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Warystor