  • Data: 2009-01-22 13:53:23
    Temat: Re: sprzet do odtwarzania 1080p30
    Od: Gargamel <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> w wiadomości
    <news:gl9hej$hc8$1@news.interia.pl> napisał/a:

> [...]

    X1600 to +- (z lekkim bardziej "-") GF6600 (o ile pamiętam te zamierzchłe
    czasy). Wprawdzie nie znam się na oznaczeniach GF, ale na chłopski rozum
    6600 wygląda na niższe niż 7050, czyli teoretycznie wolniejsze - i jeśli to
    prawda, to to może być powodem "dlaczego" (pomijając tak kardynalną kwestię
    tego porównania, jak moc reszty części zestawu :p).

    Jest jeszcze kwestia, że nvidia do dziś dnia wstawia - w porównaniu do
    jakości ati - atrapy trybu overlay w swoje produkty.
    Tak że: jeśli ktoś lubi obraz szybko generowany, ale z kolorami w filmach
    jak w pierwszych telewizorach kolorowych produkowanych w PRL, to można mu
    śmiało polecać dowolną kartę nvidii...

    > Ati ti ti

    Jakoś nie potrafię doszukać się sensu w tym wyrażeniu :P.

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.