  • Data: 2010-11-11 12:02:56
    Temat: Re: sprzęt do odbioru TV sat cyfra lub polsat - co taniej?
    Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-10 23:29, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > Od nowego roku chcę "wziać" cyfreplus lub polsat cyfrowy. Bardzo bardzo
    > chciałbym mieć możliwość nagrywania programów i późniejszego odtwarzania
    > .( czy mozna to łatwo przenieść do komputera czy sa jakieś
    > zabezpiecznienia) (linuks jakby ktoś pytał)
    >
    > zakładam najtansze pakiety, wiec sprzęt muszę kupić na własną rękę. Do
    > której z tych telewizji będzie tańszy?

    cyfra - tuner frguson ariva

    > mam telewizor z euro i nic wiecej. czy programy w wersji hd urządzenie
    > zdregraduje do PAL czy poprostu nic nie zobacze?

    to po co brać kanały HD jeśli z ich jakości nie skorzystasz ? zobaczysz
    je bez problemów

    > Czy jest jakiś wykaz informujacy o tym ze od tego i tego miesiaca bedzie
    > w ofercie national geo? itp. Czy też jest tak ze jak go nie było w
    > chwili podpisania umowy - to mogę zapomniec? (19, albo 29 miesiecy -
    > kupa czasu -warto wiedzieć)

    Jasne, zawsze piszą rok wcześniej o tym co ci zamierzają właczyć ...

    nie wiem co dokładnie masz na myśli ale jest tak że zazwyczaj mozesz
    rozszerzyć pakiet który oglądasz w dowolnym momencie