  • Data: 2010-11-11 17:11:38
    Temat: Re: sprzęt do odbioru TV sat cyfra lub polsat - co taniej?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pawell32 pisze:

    > polsat odradzam, poza tym musiałbyś kupić karte z modułem dostępu.
    >
    > w c+ dostaniesz samą kartę, która współpracuje prawie z każdym
    > dekoderem.
    > możesz zmieniać pakiety i negocjować ceny.
    >
    > popatrz na opticum 7300, nie jest hd, ale jak nie masz zamiaru
    > zmieniać tv to nie widzę potrzeby płacenia za kanały hd.
    > tym bardziej, że chcesz skupić się na niskiej cenie.
    > opticum daje oprogramowanie do przeróbki nagranego materiału
    > na .mpg i swobodne odtwarzanie na kompie.
    >
    > p.s.
    > działa na wine

    podoba mi sie. czy można na nim oglądać coś innego i nagrywać coś
    innego? (pani mówiła ze ogólnie w cyfrze z konwerterem twin takie coś
    jest możliwe, ale na dekoderze za 20zł/mc)

    Co dostanę z cyfry? kartę jakąś którą wetknę do dekodera? Czy cyfra
    będzie wiedziała ze mam inny dekoder? czy mogę odnich "wziąć" dekoder za
    1zł (sagem SD), następnie za miesiac kupić opticuma7300 i wtedy (bez
    dopłat) zacząć oglądać na nowym sprzęcie?

    dzieki i pozdrawiam

    ToMasz