    Subject: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <o...@l...harvard.local> <20200530142138.4c281536@mateusz>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed281a9$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed2895b$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed2be7d$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed38375$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed3faa5$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    From: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>
    Date: Mon, 1 Jun 2020 14:25:17 +0200

    W dniu 2020.05.31 o 20:42, Shrek pisze:

    > W dupowozie automat lepszy. Jak lubisz prowadzić... dla mnie manual fajniejszy.
    > Jeździłem i maualem i automatem, obecnie mam automat... ale wolałbym manual.
    > Więcej frajdy z jazdy, czyli coś na kształt januszowego "wolę mieć kontrolę na
    > biegami". Niby można ręcznie, ale to nie to samo. Ale rzeczywiście jestem
    > rzadkim okazem. Większość po automacie nie chce już manuala. U mnie pewnie
    > będzie tak samo, bo mimo że auto kupione troche jako zabawka dla mnie, to jeżdzi
    > głównie żona - ja moto a w zimę metro - tak szybciej.

    popieram zdanie, że wolę manual :) ale ja nie znoszę po prostu, jak auto sobie
    coś tam samo kombinuje, a szczególnie jak robi inaczej niż ja bym zrobił (np.
    zmienia sobie biegi nie wtedy kiedy ja bym zmienił, włącza wycieraczki itp.)
    Miałem automata: nie zepsuł się, biegi zmieniał szybciej niż ja w manualu, tylko
    generalnie mnie irytował, bo robił to w złych momentach. I nie dało się prosto
    ruszyć na lodzie lub po zasypaniu w śniegu. Mnie osobiście nie dotknął taki
    problem, ale widziałem filmiki, jak w innych samochodach po kilku próbach
    ruszenia/jeździe na sypkim/śliskim system łapał error i włączał tryb awaryjny...
    zajebiście po wypadzie na narty wracać na lawecie do serwisu, żeby wyłączył tryb
    awaryjny.
    pozdrawiam Krzysiek