    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    <o...@l...harvard.local> <20200530142138.4c281536@mateusz>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed281a9$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local> <rb0fen$1e74$2@gioia.aioe.org>
    <20200531184058.75145332@mateusz>
    <d...@g...com>
    <20200531192909.4c261c17@mateusz>
    <5ed3f07f$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200531202216.1fce55d3@mateusz>
    Date: Sun, 31 May 2020 21:50:26 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2020 o 20:22 Mateusz Viste <m...@x...invalid> pisze:

    > Nie zgodzę się. Są chwile, kiedy człowiek myśli sobie "ale chujówka,
    > muszę coś z tym zrobić", choć nie zaznał żadnej lepszej alternatywy. Np.
    > kilka lat temu latałem po działce z konewką żeby podlewać młode
    > drzewka. M.in. wtedy miałem taką właśnie chwilę - kupiłem więc motopompę
    > i od tamtej pory podłączam obrotową sikawkę co rzuca 30-metrowym
    > strumieniem wody, ciągnąc przy tym 400l wody na minutę. I to jest fajne.

    To co napisałeś jest dobrym przykładem "upgrejdu" - tyle tylko, że ważny
    jest punkt startowy.
    Ja miałem któregoś suchego lata ten sam problem, tyle tylko, że
    stwierdziłem, że pier..olę i nie będę latał już z tym szlauchem. Kupiłem
    sterownik, 300m rury moontażowej, 200m rury kroplekowej kilkanaście
    zraszaczy, czujnik deszczu, wiadro kształtek i od paru lat wszelkie ziele
    podlewa się samo. I to jest fajne :-)
    Tak samo jest praktycznie ze wszystkim - ja nie Ty to może Twój jakiś
    potomek kiedyś dojdzie do wniosku, że pie...doli już tą motopompę...
    Twój czy mój dziadek jak by zobaczył mój system lub Twoją motopompę to by
    stwierdził, że w du...ach się poprzewracało, on woli mieć kontrolę na
    wodą, nie będzie mu jej jakaś maszyneria rozlewała...

    Tak jak mnie nie przekonasz, że Twoja sikawka z motopompą jest lepsza od
    mojego nawadniania (miałem i sikawkę i hydrofor ze zbiornikiem
    napełniającym się w nocy z własnej studni, teraz leję wodę z wodociągów)
    tak nie przekonasz mnie, że szyby na korbę są lepsze od tych "z silnikiem"
    (miałem korby w kilku poprzednich autach).

    TG