    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    Date: Sun, 31 May 2020 20:22:16 +0200
    <o...@l...harvard.local> <20200530142138.4c281536@mateusz>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed281a9$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local> <rb0fen$1e74$2@gioia.aioe.org>
    <20200531184058.75145332@mateusz>
    <d...@g...com>
    <20200531192909.4c261c17@mateusz>
    <5ed3f07f$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>

    2020-05-31 o 19:59 +0200, cef napisał:
    > Potrzeby zawsze człowiek odkrywa dopiero jak dane jest mu użyć
    > danego udogodnienia.

    Nie zgodzę się. Są chwile, kiedy człowiek myśli sobie "ale chujówka,
    muszę coś z tym zrobić", choć nie zaznał żadnej lepszej alternatywy. Np.
    kilka lat temu latałem po działce z konewką żeby podlewać młode
    drzewka. M.in. wtedy miałem taką właśnie chwilę - kupiłem więc motopompę
    i od tamtej pory podłączam obrotową sikawkę co rzuca 30-metrowym
    strumieniem wody, ciągnąc przy tym 400l wody na minutę. I to jest fajne.

    Jeśli chodzi natomiast o otwieranie szyb w aucie, to kręcąc korbką nigdy
    nie miałem takiego przebłysku "ale chujnia" (choć elektryczne szyby
    miałem w kilku autach w przeszłości). Po prostu nie czuję potrzeby, a
    nawet wręcz przeciwnie, bo w aucie w którym szyby były odcinane razem z
    zapłonem miewałem chwile kiedy pomyślałem "co za dziadostwo".

    > Doświadczyłem też np podgrzewanych siedzeń i będę zwracał uwagę, żeby
    > mieć takie rozwiązanie, bo to dobre jest.

    Tego wynalazku nie znam, ale mam wątpliwości, czy to byłoby coś dla
    mnie, bo wsiadając do samochodu jakoś nigdy nie pomyślałem "ale dupa mi
    marznie, muszę coś z tym zrobić". No ale gusta są różne.

    Mateusz