  • 1. Data: 2013-05-10 07:12:12
    Temat: sprzedaz motocykla - co i jak?
    Od: z...@n...org.pl

    Witam,
    Jako ze pierwszy raz planuje sprzedac motocykl i nie mam w tym doswiadczenia,
    chcialbym zapytac o kilka rzeczy.

    Czy jako sprzedawca musze wyrejestrowywac w wydziale komunikacji moj motor
    czy po prostu przekazuje rejestracje i dowod rejestracyjny nowemu nabywcy?

    Co z ubezpieczeniem? Czy tez daje je nabywcy i czy musze sam wypowiedziec
    to ubezpieczenie? Jesli tak czy mozna wyslac cos takiego droga pocztowa?

    zoe

  • 2. Data: 2013-05-10 07:26:23
    Temat: Re: sprzedaz motocykla - co i jak?
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    > Jako ze pierwszy raz planuje sprzedac motocykl i nie mam w tym
    > doswiadczenia,
    > chcialbym zapytac o kilka rzeczy.
    >
    > Czy jako sprzedawca musze wyrejestrowywac w wydziale komunikacji moj motor

    Tak

    > Co z ubezpieczeniem? Czy tez daje je nabywcy i czy musze sam wypowiedziec
    > to ubezpieczenie? Jesli tak czy mozna wyslac cos takiego droga pocztowa?

    Dowód ubezpieczenia odajesz nabywcy, w TU zgłaszasz, że sprzedałeś pojazd.

  • 3. Data: 2013-05-10 07:35:25
    Od: z...@n...org.pl

    Baczek <b...@k...pl> wrote:

    > Tak

    Ok, a tablice rejestracyjna musze zabrac do WK czy zostawiam ja kupujacemu?

    Co z dowodem rejestracyjnym? Zostawiam sobie czy oddaje kupujacemu?

    zoe

  • 4. Data: 2013-05-10 08:09:36
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-10 07:26, Baczek pisze:

    > Tak

    BZDRURA!
    do WK zglasza sie fakt zbycia, niektore chca zeby dolaczyc rowniez kopie
    umowy.

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2013-05-10 08:55:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-10, z...@n...org.pl <z...@n...org.pl> wrote:

    > Czy jako sprzedawca musze wyrejestrowywac w wydziale komunikacji moj motor
    > czy po prostu przekazuje rejestracje i dowod rejestracyjny nowemu nabywcy?

    Nic nie wyrejestrowujesz. Niby OIDP do 30 dni musisz zglosic, ze zbyles
    pojazd ale jak nie zglosisz nie ma za to sankcji. Tak czy siak zglosic
    warto, no chyba, ze chcesz dostawac pozniej mandaty :-)

    W Polsce nie mozna wyrejestrowac pojazdu, bez zaswiadczenia o jego
    zlomowaniu.

    > Co z ubezpieczeniem? Czy tez daje je nabywcy i czy musze sam wypowiedziec
    > to ubezpieczenie? Jesli tak czy mozna wyslac cos takiego droga pocztowa?

    Dajesz nabywcy i w TU zglaszasz, ze zbyles pojazd.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-05-10 11:32:12
    Od: z...@n...org.pl

    AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > zlomowaniu.

    > Dajesz nabywcy i w TU zglaszasz, ze zbyles pojazd.

    Ok, a co do rejestracji i dowodu rejestracyjnego - to przekazuje je przy
    sprzedazy kupujacemu?

  • 7. Data: 2013-05-10 11:45:00
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-10 11:32, z...@n...org.pl pisze:

    > Ok, a co do rejestracji i dowodu rejestracyjnego - to przekazuje je przy
    > sprzedazy kupujacemu?

    Tak! I kartę pojazdu też.

    pozdr
    newrom

  • 8. Data: 2013-05-10 12:24:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-10, z...@n...org.pl <z...@n...org.pl> wrote:

    > Ok, a co do rejestracji i dowodu rejestracyjnego - to przekazuje je przy
    > sprzedazy kupujacemu?

    Tak. Nie zapomnij o karcie pojazdu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2013-05-10 13:48:54
    Od: z...@n...org.pl

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Tak. Nie zapomnij o karcie pojazdu.

    A jesli motorower jest dosyc stary i nie ma karty pojazdu?

  • 10. Data: 2013-05-10 13:51:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 10 May 2013 11:48:54 +0000 osobnik zwany zoe napisał:

    > A jesli motorower jest dosyc stary i nie ma karty pojazdu?

    to ma w dowodzie rejestracyjnym wpis: Karty pojazdu nie wydano

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl