  • 1. Data: 2013-05-09 16:00:17
    Temat: Ścigacz 125ccm3
    Od: DominikS <waldek1996@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam ;) na początku chciałem się przywitać Nazywam się Dominik Mam 14 lat
    Mieszkam w nowym targu ? "poruszam" się na chinczyku 50 ccm Romet router
    ws 50 No to tyle teraz przejde do pytania . Mam zamiar zdawać za 2 lata
    prawko A1 od wakacji mam załatwioną prace ;P interesuje mnie jakiś ścigacz
    125ccm Koszta do 5tys ? zł tyle jest opini w internecie , że jestem
    zakręcony co do moich umiejętnośći jazdy wydaje mi się , że jeżdżę dosyć
    dobrze potrafie fajnie wejśc w zakręt > Może wam się wydawać to śmiesznę
    ale ja myśle o tym na poważnie i proszę o pomoc co wybrać aha .. jeszcze
    jedno Jeżeli była by to NP" Aprilia RS125" ona ma ok 35KM czy ja mógł bym
    na niej jeździć chodzi mi o to czy mógł bym ją zarejstować czy musiał by
    to zrobić ktoś dorosły sory za błedy i nielogiczne zdania .. P.S kilka
    razy jeździłem na Crossie 125 33KM bardzo fajnie było zapewne nie ma to
    nic do rzeczy ale może ..

  • 2. Data: 2013-05-09 17:35:56
    Temat: Re: Ścigacz 125ccm3
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-05-09 16:00, DominikS pisze:
    > Witam ;) na początku chciałem się przywitać Nazywam się Dominik Mam 14
    > lat Mieszkam w nowym targu ?

    Zaczyna się dobrze, ale żeby nie być pewnym gdzie się mieszka ...

> [...]
    > ok 35KM czy ja mógł bym na niej jeździć chodzi mi o to czy mógł bym ją
    > zarejstować czy musiał by to zrobić ktoś dorosły sory za błedy i

    Zacznij od stosowania interpunkcji, zdania od razu nabiorą przejrzystości.
    Aprilia RS 125 jest fajnym, małym zapierdalaczem, testowaliśmy toto
    swego czasu na Hungaroringu. Problem w tym, że ma obecnie strasznie
    marnego importera w Polsce, co oznacza kłopoty w dostępie do części.
    Trzeba by sprawdzić jak z dostępem do zestawów naprawczych silnika w
    Larssonie.
    Wziąłbym pod uwagę Hondę NSR 125 albo CBR 125. Z częściami nie będzie
    problemu, motocykle raczej bezproblemowe. NSR będzie szybsza i
    zrywniejsza, ale CBR trwalsza.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2013-05-09 17:45:31
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-05-09 17:35, Magic pisze:

    > Wziąłbym pod uwagę Hondę NSR 125 albo CBR 125. Z częściami nie będzie
    > problemu, motocykle raczej bezproblemowe.

    Miałem na myśli - bezawaryjne.

  • 4. Data: 2013-05-10 14:35:48
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 09 - 05 - 2013 (czwartek) o godzinie 16:00, DominikS napisał(a):

    > interesuje mnie jakiś ścigacz 125ccm
    > [...]
    > Jeżeli była by to NP" Aprilia RS125" ona ma ok 35KM czy ja mógł bym
    > na niej jeździć chodzi mi o to czy mógł bym ją zarejstować

    Od ukończenia 13 roku życia możesz zarejestrować dowolny pojazd, którego
    jesteś prawnym właścicielem. Natomiast jeździć Aprilią legalnie z kategorią
    A1 raczej byś nie mógł.

    Magic całkiem słusznie doradza Ci Hondy. Z tym, że ja bym dorzucił jeszcze
    jedną uwagę: CBR 125 mieści się idealnie w kategorii A1, NSR 125 tylko w
    wersji zablokowanej.

    > sory za błedy i nielogiczne zdania

    Zamiast przepraszać, popracuj lepiej nad tym, żeby tych błędów po prostu
    nie robić - im sensowniej napisane będą Twoje pytania, tym większa szansa,
    że dostaniesz na nie sensowne odpowiedzi.

    --
    Yorick
    LS 650