    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprzedawane auta.
    Date: Wed, 05 May 2010 20:12:43 +0200
    <4bdbfa40$0$19183$65785112@news.neostrada.pl> <hrgtta$epr$1@news.onet.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <hrh0dt$ldr$1@news.onet.pl>
    <4bdc1420$1@news.home.net.pl> <hrh4ov$2e2$1@news.onet.pl>
    <4bdc2949$1@news.home.net.pl> <hrhccq$ldc$1@news.onet.pl>
    <4bdc4e27$1@news.home.net.pl> <hrhjm8$6r6$1@news.onet.pl>
    <4bdc5430$1@news.home.net.pl> <hrhm3h$c4h$1@news.onet.pl>
    <4bddb220$1@news.home.net.pl> <hrkd6q$79a$1@news.onet.pl>
    <hrm159$irp$1@news.onet.pl> <hrm3g4$o0g$1@news.onet.pl>
    <hrmb68$deb$1@news.onet.pl> <hrmcfj$gj9$1@news.onet.pl>
    <hrmcqf$hbg$1@news.onet.pl> <hrmgoo$1h1$1@news.onet.pl>
    <hrojh6$i4$1@news.onet.pl> <hrq2vv$db4$1@news.onet.pl>
    <hrr3b4$4kc$1@news.onet.pl> <4be130e9$1@news.home.net.pl>
    <hrs84b$n9u$1@news.onet.pl> <4be1ad22$1@news.home.net.pl>

    Piotr Jurczak wrote:
    > Zawsze musi być jakiś czujnik odczytujący ruch, można by go oszukać to
    > jest najłatwiejsze, zamiast ustawić zadaną liczbę przekręcić zakres i po
    > problemie

    Naprawde wydaje ci się że oszczędza się na bajtach aż tak? Wsadzi sie 64
    bity pojemności i nie wykrecisz. Na każda dresiarską metode na licznik
    elektroniczny można znaleźć rozwiązanie w cenie paru centów. Tylko nikt
    tego nie robi z jakiejś przyczyny.

    > Nie uważam że 2+2=5, ale widziałem sprawne techniczne samochody które
    > trzeba było wieźć 200 km do serwisu żeby odblokować komputer bo coś mu
    > się poprzestawiało.

    Bo tak wygląda "technika" samochodowa. Składa się głównie z
    trzyliterowych skrótów i sterty certyfikatów a w środku gówno pisane
    przez studentów (wiem, bo znam jednego który robi w tej dziedzinie i tak
    to między innymi wygląda, choć oczywiście nie zawsze).

    > Poczytaj np. problemach w Insignii związanych tylko i wyłącznie z
    > oprogramowaniem.

    Poczytaj o problemach łazików marsjańskich. I co, mamy na marsa wysyłać
    komputery mechaniczne? Z resztą identyczne argumenty miało całe stado
    zwolennikow bryczek kiedy pojawialy się samochody. Zawsze bardziej
    zawodne od konia.

    > Jeśli tak obawiasz się że każdy chce Cię tylko naciągnąć nie kupuj
    > samochodów używanych.

    Jesli uważasz, że nie chcesz płacić podatków to po prostu wyjedź albo
    zakop się. Jesli uważasz, że panstwo powinno scigać złodzieja który
    okradł Ci sklep to po prostu go nie otwieraj. Itd. Brak mi słowa zeby
    okreslić ten twój argument odpowiendio dosadnie.

    > A poza tym nie wysyłaj blondynki na giełdę żeby Ci
    > kupiła samochód.

    Pewno, tępe blondynki do garów, nie zeby im ktoś pomagał w takich
    skomplikowanych sprawach jak ocena techniczna samochodu. A już na pewno
    nie producent, każdy maczo czuje się dopiero wtedy dobrze, kiedy ocenia
    przebieg po smaku oleju prosto z miski a nie po liczniku, przeciez każdy
    maczo wie że nie da się go zrobić dobrze "na chłopski rozum".