eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysprzedawane auta.Re: sprzedawane auta.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprzedawane auta.
    Date: Mon, 03 May 2010 11:02:55 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <hrm3g4$o0g$1@news.onet.pl>
    References: <hrgos7$4f8$1@usenet.news.interia.pl>
    <4bdbfa40$0$19183$65785112@news.neostrada.pl> <hrgtta$epr$1@news.onet.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <hrh0dt$ldr$1@news.onet.pl>
    <4bdc1420$1@news.home.net.pl> <hrh4ov$2e2$1@news.onet.pl>
    <4bdc2949$1@news.home.net.pl> <hrhccq$ldc$1@news.onet.pl>
    <4bdc4e27$1@news.home.net.pl> <hrhjm8$6r6$1@news.onet.pl>
    <4bdc5430$1@news.home.net.pl> <hrhm3h$c4h$1@news.onet.pl>
    <4bddb220$1@news.home.net.pl> <hrkd6q$79a$1@news.onet.pl>
    <hrm159$irp$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076168083.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1272877380 24592 89.76.168.83 (3 May 2010 09:03:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 May 2010 09:03:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.6 (Windows/20050716)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <hrm159$irp$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277026
    [ ukryj nagłówki ]

    Jurand wrote:
    > Myślę, że pojęcia nie masz, jak, wbrew pozorom, skomplikowane w
    > ówczesnych samochodach jest usunięcie WSZYSTKICH wpisów z przebiegami.

    Jest niesłychanie ŁATWO. Robia to dresy kawałkiem druta. Wystarczy ze
    usuną/zmienią informacje od których dostęp ma kupujący.

    > A
    > jednak, dysponując odpowiednią gotówką, da się to zrobić i fachowców od
    > tego nie brakuje. Nawet, jeśli w tym celu mają kupić sprzęt po kilka
    > tysięcy dolarów.

    Kompletnie nie kumasz o czym tutaj mowa. A moza tutaj o tym, ze będziesz
    musial wydać kilka tysięcy dolarów na _JEDEN_ samochód. Tyle będzie
    kosztowało przestawienie licznika. Wystarczy przekroczyć próg
    nieopłacalności. Podobnie będzie z odpaleniem bez prawidłowego klucza.
    Tymczasem niektore immobilizery wyglądaja jak zaprojektowane przez
    studenta na kacu po imprezie w akademiku (Lanos i jego odłaczanie pompy
    paliwa).

    > Musisz wziąć pod uwagę jedną rzecz - producent samochodu musi zostawić
    > sobie opcję naprawy/wymiany danego modułu, na wypadek, gdyby się ów
    > moduł zepsuł. I ZAWSZE będzie jakaś procedura, wedle której programuje
    > się nowy moduł. I wystarczy poznać tą procedurę, żeby zrobić to
    > dokładnie tak samo.

    Bzdura. Jestem zmeczony tłumaczeniem na czym polega komunikacja
    zaszyfrowana. Wyjaśnie ci więc że procedure tą możesz dostać od
    producenta samochodu w posob jawny. I NIC to nie pomoże. Bo nie masz
    kluczy szyfrujących _konkretny egzemplarz samochodu_. Bez tej wiedzy o
    kluczu którą posiada jedynie producent niewiele da się zrobić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: