  • From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: sprzedawane auta.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 2 May 2010 01:44:50 +0200

    megrims wrote:

    > Żeby to było to samo, ale nie jest. Jeśli uważasz, że to samo, to kup
    > dokładnie taki sam proszek, kawę albo perfumy w sklepie w Polsce albo w
    > Niemczech. Perfumy to dobry przykład - poczujesz różnice.

    A skąd wiesz, że "tarcze BMW" kupione teraz to będzie to samo, co "tarcze
    BMW" kupione rok temu? Myślisz, ze BMW nie może zmienić specyfikacji czy
    wręcz poddostawcy tarcz?

    > To, że np. Textar robi części do konkretnej marki nie oznacza, że weźmie
    > dokładnie taką samą stal do tarcz, dla tej marki i do wolnej sprzedaży.
    > Troche już wymieniłem tarcz w swoim życiu i różnica w materiale jest.
    > Jesteś pewien, że nie ma zapisów w umowie pomiędzy BMW a Textar, że
    > tarcze, które idą do oficjalnego kanału BMW muszą być materiałowo
    > lepsze, bo BMW chce mieć uzasadnienie, aby ich tarcze były 2x droższe?

    Na pewno duża część ceny "tarcz BMW" to logo BMW, na pewno też seryjne
    tarcze do zwykłych modeli BMW nie są najlepsze na świecie.

    > Parę razy zastosowałem zamienniki i nie nie byłem zadowolony: po paru
    > tys km drżenie steru przy hamowaniu, jakieś dźwięki itp.

    Może zastosowałeś kiepskie zamienniki?

    > Tego nie będę komentował

    Dlaczego? Ograniczanie bezkompromisowości w kwestii bezpieczeństwa do
    konkretnego modelu auta jest nielogiczne.

    --
    cokolwiek