  • 11. Data: 2010-04-16 09:44:26
    Temat: Re: [spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
    Od: "[Kuba]" <p...@w...invalid>

    Pan Piskorz ponapisywal(a):

    ml

    > Wygląda dziwnie jakoś na tych felgach, jak samoróbka.

    kwestia gustu IMO :)

    > Czemu sprzedajesz? Coś nawala?
    > Mam chyba ten sam silnik w tucsonie i w znacznie lżejszym aucie to powinna
    > być rakieta.

    sprawa bardzo prosta :)
    uparłem się na AWD, a poza tym jak na mnie, prawie 2 lata jednym autkiem to
    zupełnie przyzwoity wynik.
    a co do osiągów, rzeczywiście, złego słowa nie powiem również w tym temacie
    :) kijanka daje radę.

    --
    nieczynne

  • 12. Data: 2010-04-16 09:44:27
    Od: "[Kuba]" <p...@w...invalid>

    Marcin "Kenickie" Mydlak ponapisywal(a):

    dobrze mamo.

    --
    nieczynne

  • 13. Data: 2010-04-16 11:45:48
    Temat: Re: sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    On 15 Kwi, 11:55, "[Kuba]" <p...@w...invalid> wrote:

    > Kilka zdjęć:http://img37.imageshack.us/i/kolkonaprocku2.jp
    g/http://img3.imageshack.us/i/kolkonaprocku.jpg/http
    ://img109.imageshack.us/i/procek2.jpg/http://img716.
    imageshack.us/i/procekw.jpg/

    o jezu ale brzydki....
    A poza tym kto ci zapłaci za powypadkowego 3-latka 40k?

  • 14. Data: 2010-04-16 12:21:32
    Od: "[Kuba]" <p...@w...invalid>

    Karthoon ponapisywal(a):

    > o jezu ale brzydki....

    to kwestia gustu.
    mnie się spodobał jak tylko na salonie AFAIR Genewskim go zaprezentowano.

    > A poza tym kto ci zapłaci za powypadkowego 3-latka 40k?

    życzę wszystkim żeby - jeżeli już prawda wyjdzie na jaw o bezwypadkowości
    ich samochodu - był to właśnie "taki powypadkowy"

    ps
    i lata też Ci się pozajączkowały

    --
    nieczynne

  • 15. Data: 2010-04-16 12:53:48
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    > ps
    > i lata te Ci si pozaj czkowa y

    2008? To jakbyś nie liczył już 3-latek....

  • 16. Data: 2010-04-16 13:01:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karthoon" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > ps
    > i lata te Ci si pozaj czkowa y
    >

    >2008? To jakbyś nie liczył już 3-latek....

    W jakiej matematyce 2010-2008=3 ?

  • 17. Data: 2010-04-16 13:52:58
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Karthoon" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > W jakiej matematyce 2010-2008=3 ?

    Dla Urzędu Celnego samochód z 2008 r. jest trzylatkiem.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 18. Data: 2010-04-16 13:54:55
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Karthoon" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On 15 Kwi, 11:55, "[Kuba]" <p...@w...invalid> wrote:

    > o jezu ale brzydki....
    >A poza tym kto ci zapłaci za powypadkowego 3-latka 40k?

    W 2009 miał rok, w 2010 ma/będzie miał dwa lata. Niech zgadnę, nie zdawałeś
    matury z matmy?

    --
    Yogi(n)

  • 19. Data: 2010-04-16 13:58:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > Dla Urzędu Celnego samochód z 2008 r. jest trzylatkiem.

    Czy z faktu, że ktoś głupotę jakąś uskutecznia, należy wnioskować, iż każdy
    musi być głupi?

  • 20. Data: 2010-04-16 13:58:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Karthoon" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > W 2009 miał rok, w 2010 ma/będzie miał dwa lata. Niech zgadnę, nie
    > zdawałeś matury z matmy?

    Zdawał u Giertycha zapewne.