  • 1. Data: 2010-04-15 11:55:03
    Temat: [spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
    Od: "[Kuba]" <p...@w...invalid>

    Witam,

    Mam do sprzedania autko KIA pro_ceed z wyposażeniem Optimum Plus z
    automatyczną klimatyzacją i czujnikami cofania.
    Silniczek benzynowy 2.0, przebieg 47kkm, rocznik 2008.
    Bez przygód blacharskich (wyjątek stanowi tylny zderzak. Był robiony w ASO z
    OC sprawcy)
    Udokumentowany, przeglądy ASO, gwarancja.
    Cena to 40tys. oczywiście do małych negocjacji.
    Felgi ze zdjęć sprzedaję oddzielnie.

    Obecnie procek stoi na zimówkach z oryginalnymi alu KIA 16"
    Autko do obejrzenia w Pruszkowie.
    Kontakt PW i/lub 602317196

    Kilka zdjęć:
    http://img37.imageshack.us/i/kolkonaprocku2.jpg/
    http://img3.imageshack.us/i/kolkonaprocku.jpg/
    http://img109.imageshack.us/i/procek2.jpg/
    http://img716.imageshack.us/i/procekw.jpg/

    więcej szczegółów:
    http://otomoto.pl/kia-pro-cee-d-optimum-C12004640.ht
    ml

    --
    nieczynne

  • 2. Data: 2010-04-15 12:13:03
    Temat: Re: sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
    Od: "[Kuba]" <p...@w...invalid>

    maciej debski ponapisywal(a):

    > widze tu sprzecznosc.

    a ja nie. zderzak jest plastikowy :)

    --
    nieczynne

  • 3. Data: 2010-04-15 12:13:18
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Apr 15, 10:55 am, "[Kuba]"

    > Bez przygód blacharskich (wyjątek stanowi tylny zderzak.

    widze tu sprzecznosc.

    mac

  • 4. Data: 2010-04-15 12:21:57
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik [Kuba] napisał:
    > maciej debski ponapisywal(a):

    > a ja nie. zderzak jest plastikowy :)
    Hmmmm, czyli jak rozwale maske lub blotnik to tez bez przygod
    blachrsko-lakierniczych bo sa zrobione z tworzywa a nie z blachy? :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-04-15 12:31:29
    Temat: Re: [spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    zlomu nie kupuja juz na allegro?

  • 6. Data: 2010-04-15 14:27:47
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Gabriel'Varius' wrote:

    > Hmmmm, czyli jak rozwale maske lub blotnik to tez bez przygod
    > blachrsko-lakierniczych bo sa zrobione z tworzywa a nie z blachy? :-)

    Wtedy bez blacharskich ale z lakierniczymi.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 7. Data: 2010-04-15 14:53:27
    Od: "topek " <t...@W...gazeta.pl>

    Jacek <m...@s...pl> napisał(a):

    > zlomu nie kupuja juz na allegro?
    Juz, lepiej Ci?
    Po co ludzie takie pierdy z siebie wypuszczaja?
    Przeciez taki pierd wraca. Predzej lub pozniej.
    Zenada :-/

    topek -> jak zawsze...

  • 8. Data: 2010-04-15 14:56:11
    Od: "[Kuba]" <p...@w...invalid>

    topek ponapisywal(a):

    > Juz, lepiej Ci?
    > Po co ludzie takie pierdy z siebie wypuszczaja?
    > Przeciez taki pierd wraca. Predzej lub pozniej.
    > Zenada :-/

    olałem typa.
    szkoda sensu na takich uosi

    --
    nieczynne

  • 9. Data: 2010-04-15 20:17:28
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > http://otomoto.pl/kia-pro-cee-d-optimum-C12004640.ht
    ml

    Wygląda dziwnie jakoś na tych felgach, jak samoróbka.
    Czemu sprzedajesz? Coś nawala?
    Mam chyba ten sam silnik w tucsonie i w znacznie lżejszym aucie to powinna
    być rakieta.
    P.

  • 10. Data: 2010-04-15 21:32:59
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    [Kuba] pisze:
    > topek ponapisywal(a):

    > olałem typa.
    > szkoda sensu na takich uosi

    Sam jesteś łoś. Kolejny, który myśli, że wstawienie w temacie słowa
    "spam" jest usprawiedliwieniem.
    Już niejedna dyskusja nt temat była i zdaje się, że stanęło na tym, iż
    jedyne ogłoszenia akceptowalne jeśli chodzi o samochody, to te, gdzie
    wystawiany wózek jest prawdziwym rarytasem (egzemplarz kolekcjonerski,
    wyjątkowy). Kia, w żadnym wypadku nie zalicza się do takiej grupy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl