    From: l...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprzedam Kia Pro cee'd 2.0 benzyna Optimum +
    Date: Sun, 18 Apr 2010 14:59:53 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nieprawdaż. Kurs matematyki wyższej zaliczyłem w czasie stiudiów, i to na
    > piątkę.

    Nie tak, taki w którym wiedza o podstawowych metrykach to matematyka wyższa...
    Jakaś "fajna" szkoła, jakieś fajne "stiudia"...
    Zgaduję, że daleko do dziedziny ekonomii tej szkole..

    > A skoro moje argumenty nie trafiają do Twojego pustego łba (a tak
    > wynika z lektury tego, co przed chwilą przeczytałem), uznaje nieniejszym, że
    > każde kolejne zdanie napisane przeze mnie będzie rzucaniem pereł przed
    > wieprza.

    Pierwszy prosiłem o kulturę dyskusji i nie uzyskałem jej od Ciebie stąd te słowa
    raczej skieruj do siebie zanim zaczniesz innych pouczać..

    Możesz sobie "uznawać niniejszym" co chcesz nawet, że "otwierania konserw służy
    brzeszczot". Poza tym ja przytaczałem fakty (że jest takie i owakie pojmowanie
    tematu), z którymi nie ma się co zgadzać lub nie - tylko przyjąć do wiadomości
    że ludzie podchodzą do tego w różny sposób jak im wygodnie.
    Tylko, że posiadanie innego zdania chyba nikogo nie uprawnia do momentami
    niegrzecznych, żeby nie powiedzieć chamskich, odzywek, nietolerancji i myślowego
    zamknięcia, w celu obrażania innych. Stąd uważam, że byłem zmuszony zniżyć się
    do rynsztokowego poziomu dyskusji (za co grupę przepraszam, mam nadzieję, że
    niewiele osób to czytało).

    > Żyj sobie zatem w przekonaniu, że siedem plus cztery to siedemnaście, a do
    > otwierania konserw służy brzeszczot. Twoja sprawa.

    Rozumiem, że jeszcze musiałeś popisać się kulturą sztabową i końskimi manierami
    (zwłaszcza, że od koni zacząłeś wywody).

    > EOT.

    Trzymam za słowo, chyba, że zrobisz z gęby cholewę..
    Bo ja bardzo chętnie też bym go zakończył.