    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprzedam Kia Pro cee'd 2.0 benzyna Optimum +
    Date: Sat, 17 Apr 2010 18:32:05 +0200

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3461.00001a05.4bc99a4b@newsgate.onet.pl...

    > No przeczytałem, dlatego pisałem

    No to widocznie nie zrozumiałeś. Sprzedający napisał, że ma auto z 2008
    roku, rejestrowane w czerwcu, możliwe więc, że np. wyprodukowane w maju.
    Zatem DWA lata będzie miało za miesiąc. Teraz się rozjaśniło? Możliwe też,
    że wyprodukowano je wcześniej i DWA lata już skończyło. Ale jeżeli jest z
    2008 to żadną miarą nie może mieć TRZECH lat. Maksymalnie dwa lata i trzy i
    pół miesiąca. Elementarne, Watsonie.
    Karthoon zaś nazwał jego auto trzylatkiem. Wyraźne nadużycie, zwłaszcza w
    kontekście uwagi o jego urodzie. Teraz jaśniej?

    > Niema się już co powtarzać

    Najwyraźniej raz dla Ciebie to za mało.

    > Wypada nie tyle błagać, co będąc pytany w dyskusji, np o matematykę wyższą
    > się
    > do pytań odnosić. Wpp można być posądzonym, że się argumenty skończyły
    > (lub
    > twierdzenia były "słabe") i trzeba się posiłkować błaganiem.

    Ojej, znowu nie zrozumiałeś. Przykładanie teorii euklidesowych metryk do
    określenia wieku samochodu ma się tak, jak wyjaśnianie lotu muchy przy
    pomocy teorii strun. Oczywiście można, ale wtedy właśnie to jest bełkot.

    > Co udowadniać, że istnieją 2 różniące się podejścia do określania wieku,
    > że się
    > je spotyka i że są wykorzystywane najczęsciej przez strony, które stoją po
    > dwóch
    > stronach transakcji?
    > To udowadniać?
    > Ale to jest napotykany fakt, faktu się nie udowadnia , co najwyżej
    > dokumentuje..

    Wiek jakiegokolwiek obiektu określa się poprzez odjęcie dat (bieżącej i daty
    narodzin/produkcji/teleportacji z innej galaktyki/cudownego
    poczęcia/łotewer). Rocznik z którego dany obiekt pochodzi określa się
    poprzez ów rok właśnie. Żadną miarą samochód wyprodukowany w 2008 nie może
    miec w 2010 trzech lat. Nawet, jeżeli mówimy o eurotaksie, Urzędzie Celnym
    czy Najwazniejszym Statystycznym Urzędzie Galaktycznym.

    > No i uwaga formalna, ja nie piszę, że jesteś tuman, że nie bardzo masz
    > pojęcie
    > co to jest matematyka wyższa, więc bądź łaskaw powstrzymać się od
    > zaznaczania
    > moich słów, że jest to "bełkot".

    Przestań bełkotać, to nie będę tego robił.

    --
    Yogi(n)