  • Data: 2010-04-17 11:05:13
    Temat: Re: sprzedam Kia Pro cee'd 2.0 benzyna Optimum +
    Od: "l" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do ustalania wieku samochodu bierze się pod uwagę lata kalendarzowe.
    > Więc najpierw sam się trochę doucz...

    o dzizas Kartoon, jak gość chce pchnąć ten wózek to niech pcha, jeśli jest taki
    super to nawet niech weźmie za niego 45 tysi, a nawet 50 tysi (bo pewnie już nie
    trzeba go docierać.. słowem wsiadać i jechać). Wiek nie koreluje z wartością w
    100% (chociaż pewnie jakoś niedaleko), coś jest warte dokładnie tyle ile
    najwięcej ktoś zdecyduje się za to coś dać (pomijając jakieś rzeczy niemierzalne
    i jeśli wszyscy wiedzą o chęci sprzedaży tego czegoś).

    Dla grupowych "znawców matematyki" i matur oraz polityki MEN to muszą się
    pogodzić z tym, że istnieje coś takiego jak metryka czyli sposób ustalania
    odległości na płaszczyźnie (iluśtamwymiarowej, ale w szczególności 1).
    Jedni stosują w wyznaczaniu odległości euklidesową (w przybliżeniu piloci
    samolotów), inni miejską (np piesi w "regularnym" mieście).
    Róznica między wami jest taka, że używacie między sobą różnych metryk.
    Dla Ciebie i UC (mam wrażenie, że handlarze kupujący samochód też tak na to
    patrzą i pewnie jeszcze trochę innych), samochód wyjeżdżający z salonu ma rok i
    jego cena powinna być niższa (bo wpp woleliby kupić nówkę z salonu i mieć pełną
    odpowiedzialność salonu, a nie salonu i jakiegoś typka, który przy wyjeździe z
    salonu rozwalił np zawieszenie i to zaklajstrował przez co gwarancję z salonu
    mozna sobie wsadzić).
    Dla szanownych oponentów stosowana jest metryka euklidesowa i tyle.
    Jeszcze raz powodzenia w sprzedaży...