  • 21. Data: 2010-03-01 16:17:04
    Temat: Re: sprzedalem samochod...
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-01 16:07, mateusx6 pisze:

    > aha... to ty sprzedajesz golfa iv po 20 pare tys zl.... czekaj, czekaj...
    > moze ktos kupi autka za tak wygorowane ceny :D

    Przepraszam, ale ja nie bardzo jestem w temacie, czy mógłbyś napisać o
    co Ci chodzi?!

  • 22. Data: 2010-03-01 16:18:17
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-01 16:00, krzysiek82 pisze:

    > wiem, doskonale Cię rozumiem, także czasami bym chciał coś mocniejszego
    > napisać, ale się powstrzymuje.

    Krzysiek, daj sobie spokój, Karolek to jeszcze dzieciuch, który nie
    panuje nad własnymi emocjami. Nauczy się, z wiekiem.

  • 23. Data: 2010-03-01 16:18:58
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Filip KK pisze:

    > Do 20 tys. to co najwyżej w trupach przedliftingowych.

    Ta i beda mialy slaba mase.

    --
    Karolek

  • 24. Data: 2010-03-01 16:40:39
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Filip KK pisze:
    > Więc przejrzyj na oczy, bo za 20 tys w dizlu, to co najwyżej Rene Clio
    > 1.5 dci.

    Benzyny tym bardziej, do 20 tysięcy to tylko matiz i seicento.

    --
    PSYLO

  • 25. Data: 2010-03-01 19:11:45
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > wiem, doskonale Cię rozumiem, także czasami bym chciał coś mocniejszego
    > napisać, ale się powstrzymuje.

    Zle pojeta uprzejmosc.

    --
    Karolek

  • 26. Data: 2010-03-01 20:01:32
    Od: "waperr" <w...@i...pl>

    Użytkownik "mateusx6" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Mondeo MK3, diesel na pewno, benzyna nie wiem jak cenowo wygląda.
    Ceny zblizone do ok 20tys. dla rocznikow 02-03.
    Przebiegi od 160-200tys, trzeba dobrze obejrzeć ale czasem da sie cos
    znalesc.
    Bagaznik ma 500l, po zlożeniu kanapy sporo wiecej :)
    Miesci sie 2+1 osoby, najmlodszy w foteliku, a w bagazniku wozek /calkiem
    spory/, lozeczko i inne pierdoly.
    Spokojnie mozna wykozystac tez przestrzen pod fotelikiem i przed (i na)
    fotelu pasazera z przodu,
    dla bezpieczenstwa mozna sobie rzeczy na fotelu dopiac pasem :)).
    Wersja liftback lub kombi do wyboru wedlug uznania, kombi ma oczywiscie
    wiekszy bagaznik :).
    Pozostanie tez wybor, jesli padnie na diesla, czy tddi czy tdci.
    Tddi podobno tansze w naprawach ale wiecej pali niz tdci.
    Warto sprawdzic zaciski tylnego hamulca i linki od recznego bo lubia sie
    zapiekac.
    Reszta to standardowe testy, warto podlaczyc pod komputer jak kazde inne
    auto.

    pzdr
    waperr

  • 27. Data: 2010-03-02 09:28:45
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Użytkownik "PSYLO" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Benzyny tym bardziej, do 20 tysięcy to tylko matiz i seicento.
    >
    > --
    > PSYLO

    tak nawiasem mowiac nie wiem co to Rene Clio 1.5 dci i w dodatku w dizlu...
    ale sie nie czepiam. Napisalem wyraznie do ok 20tys zl... wiec nie stawiam
    na samochody 5 letnie, a starsze... Jak juz to za ok 23 tys bym mial cos
    takiego
    http://otomoto.pl/renault-clio-1-5-dci-klima-igla-ok
    azja-C11500212.html
    oczywiscie trzeba na to ogloszenie wziasc duzy margines.. ale bez przesady
    ze za 20tys dostane tylko "Rene Clio 1.5 dci". Moze ty kolego przejrzyj na
    oczka :)

  • 28. Data: 2010-03-02 09:48:43
    Od: BearBag <c...@g...com>

    bardzo chetnie wyslucham rekomendacji diesli do 20tyś, bo wedlug mnie
    bedzie to auto min. 20 letnie z przebiegiem w okolicach 300tys.
    Oczywiscie jesli zdecydujemy sie na punto to bedzie to auto z duzo
    mniejszym przebiegiem (ale tez nie zawsze) i duzo mlodsze ale badźmy
    szczerze to nie jest auto rodzinne i rozwojowe a w dieslu to naprawde
    zero komfortu.
    Za dlugo siedze w tym interesie żeby polecać komus 10letniego diesla,
    prawie zasze konczy sie to tak samo - rozczarowaniem i udawaniem przed
    wszystkimi że jest ok chociaz naprawy i utrzymanie auta kosztują duzo
    duzo wiecej niz oszczednosc na paliwie.

  • 29. Data: 2010-03-02 09:50:42
    Od: BearBag <c...@g...com>

    On 2 Mar, 09:48, BearBag <c...@g...com> wrote:
    > bardzo chetnie wyslucham rekomendacji diesli do 20tyś, bo wedlug mnie
    sorki ,literowka - mialo byc 10letnie :)

  • 30. Data: 2010-03-02 10:00:28
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    BearBag pisze:
> [...]
    > prawie zasze konczy sie to tak samo - rozczarowaniem i udawaniem przed
    > wszystkimi że jest ok chociaz naprawy i utrzymanie auta kosztują duzo

    O wow, tak dlugo siedzisz w tym interesie i jeszcze nie udalo Ci sie
    kupic w miare zadbanego samochodu?
    Widzisz, tak to jest jak ktos patrzy tylko na rocznik i potem kupuje
    padaczke, ale moze sie chwalic ze ma tylko 5 lat :P
    Ja mam jedno auto co juz ma 16 lat (dochdzi do 300kkm) i czasami mialbym
    ochote kupic cos nowego, ale mi go jakos szkoda, bo wszystko dziala,
    silnik pracuje poprawnie, nie musze za duzo wkladac na ewentualne
    naprawy, po prostu jest dobry, a po co zmieniac cos co jest dobre.
    Mam tez inne co ma 11 lat (180kkm), tez diesel i tez jest wszystko jak
    nalezy.
    Za to ostatnio kupilem trzecie, taka troche padaczke, ale koncowka 2000
    roku (100kkm), benzyna :P Niestety jak na razie nie moze sie rownac z
    dwoma poprzednimi.
    I teraz jakie wnioski moge wyciagnac. Po prostu wiele zalezy od tego jak
    auto bylo uzytkowane i serwisowane, a wiek i przebieg schodza na dalszy
    plan.

    --
    Karolek