  • 31. Data: 2010-03-02 10:15:24
    Temat: Re: sprzedalem samochod...
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hmik75$28r6$1@news.mm.pl...

> [...]
    > silnik pracuje poprawnie, nie musze za duzo wkladac na ewentualne naprawy,
    > po prostu jest dobry, a po co zmieniac cos co jest dobre.
    > Mam tez inne co ma 11 lat (180kkm), tez diesel i tez jest wszystko jak
    > nalezy.
    > Za to ostatnio kupilem trzecie, taka troche padaczke, ale koncowka 2000
    > roku (100kkm), benzyna :P Niestety jak na razie nie moze sie rownac z
    > dwoma poprzednimi.
    > I teraz jakie wnioski moge wyciagnac. Po prostu wiele zalezy od tego jak
    > auto bylo uzytkowane i serwisowane, a wiek i przebieg schodza na dalszy

    yes! :)

  • 32. Data: 2010-03-02 10:18:23
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

> [...]
    > prawie zasze konczy sie to tak samo - rozczarowaniem i udawaniem przed
    > wszystkimi że jest ok chociaz naprawy i utrzymanie auta kosztują duzo

    A czy ja napisalem, ze za 20tys chce auto np. 5 letnie? Jak sam handlujesz
    zlomami po 'odswiezeniu' to juz Twoja sprawa ale nie mow, ze nie jest
    mozliwe znalezc zadbane autko w okolicy 20tys zl.

  • 33. Data: 2010-03-02 10:23:49
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    BearBag pisze:
> [...]
    > mniejszym przebiegiem (ale tez nie zawsze) i duzo mlodsze ale badźmy
    > szczerze to nie jest auto rodzinne i rozwojowe a w dieslu to naprawde

    comasz na myśli pisząc "w dieslu to na prawdę zero komfortu" punto jest
    bardzo dobrze wyciszone oczywiście na tle klasowych rywali, jechałeś
    kiedyś punto JTD?

> [...]
    > prawie zasze konczy sie to tak samo - rozczarowaniem i udawaniem przed
    > wszystkimi że jest ok chociaz naprawy i utrzymanie auta kosztują duzo

    Fakt diesle zwykle maja większe przebiegi, ale nie jest prawdą to, że
    się nic ciekawego za te pieniądze nie znajdzie.

    --
    krzysiek82

  • 34. Data: 2010-03-02 10:26:33
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Karolek pisze:
    > I teraz jakie wnioski moge wyciagnac. Po prostu wiele zalezy od tego jak
    > auto bylo uzytkowane i serwisowane, a wiek i przebieg schodza na dalszy
    > plan.

    dlatego ja unikam aut poleasingowych i odkupionych od firm, bo zwykle
    fakt wszystko wymieniane na czas, ale między czasie takie auta są
    katowane. Zresztą to widać na ulicach :)

    --
    krzysiek82

  • 35. Data: 2010-03-02 16:08:32
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Alez mialem mase zadbanych, także z Belgii i Holandii gdzie jak niesie
    ostatni stereotyp ludzie dbają o auta najlepiej w Europie i moge
    smialo napisać że za 20tys dobrego rodzinnego diesla znaleźć to trzeba
    mieć farta niesamowitego.
    Piszesz o trzech autach ktore mialeś, ja rocznie przetrawiam kolo
    setki z czego 1/3 to diesle wiec jednak statystycznie mam wieksze
    doswiadczenie prawda?
    Zresztą to nie tylko moja opinia to mase ludzi z branży sie zna i
    rozmawia.

  • 36. Data: 2010-03-02 16:11:57
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > dlatego ja unikam aut poleasingowych i odkupionych od firm, bo zwykle
    > fakt wszystko wymieniane na czas, ale między czasie takie auta są
    > katowane.  Zresztą to widać na ulicach :)

    wszystko zalezy od firmy i od czlowieka. Z pizzerii bym nie kupił i od
    przedstawiciela handlowego ktory nie wysiada z auta przez cały rok ale
    np z firmy gdzie inzynierowie i kadra zarzadzająca jezdzi na delegacje
    to bardzo chetnie. Nie raz juz tak kupiłem bardzo fajne auta, takze
    dla rodziny.

  • 37. Data: 2010-03-02 16:13:56
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > co masz na mysli pisz c "w dieslu to na prawd zero komfortu" punto jest
    > bardzo dobrze wyciszone oczywiacie na tle klasowych rywali, jechales
    > kiedy punto JTD?

    no coż mamy innego wyobrażenie komfortu, ktos tam wyzej wspomnial o
    lagunie w dieslu, przejedź sie taką a potem swoim puntem i poglądy
    zmienisz.
    Punto to jednak trzesiawka a po stu tysiacach jazda ropniakiem to już
    niemiłe udczucie.

  • 38. Data: 2010-03-02 16:48:07
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-02 16:08, BearBag pisze:

    > Zresztą to nie tylko moja opinia to mase ludzi z branży sie zna i
    > rozmawia.

    Karolek jest mądrzejszy, nie kłóć się.

  • 39. Data: 2010-03-02 16:49:37
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-02 16:13, BearBag pisze:

> [...]
    > zmienisz.
    > Punto to jednak trzesiawka a po stu tysiacach jazda ropniakiem to już

    KOMFORT stary, komfort! Zasiądź za stery warszawy a potem do poloneza,
    to zobaczyć co to prawdziwy komfort! :D

  • 40. Data: 2010-03-02 17:07:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    BearBag pisze:

> [...]
    > ostatni stereotyp ludzie dbają o auta najlepiej w Europie i moge
    > smialo napisać że za 20tys dobrego rodzinnego diesla znaleźć to trzeba

    Bzdura.

    > Piszesz o trzech autach ktore mialeś, ja rocznie przetrawiam kolo
    > setki z czego 1/3 to diesle wiec jednak statystycznie mam wieksze
    > doswiadczenie prawda?

    Nie mialem, tylko mam.
    Mialem o wiele wiecej.

    > Zresztą to nie tylko moja opinia to mase ludzi z branży sie zna i
    > rozmawia.

    Tak, tak jezeli myslimy o tej samej branzy to wszystko tlumaczy.

    --
    Karolek