  • 11. Data: 2010-03-01 15:19:31
    Temat: Re: sprzedalem samochod...
    Od: "Tosiek" <a...@g...pl>

    "mateusx6" napisał

    > 2. Co polecicie do ok 20tys, autko dla rodzinki 3 osobowej + wozek dziecka
    > jeszcze :)
    Potraktuję Cię trochę z obcasa ale nie po to, żeby Cię obrażać tylko żeby
    pokazać jak błądzisz.
    > Myslalem nad audi a3, ... w kazdym badz razie cos wiekszego.
    Powyższy cytat jest tego świadectwem.
    No, Laguny już nie będę wyszydzał, ale moim zdaniem, rozglądnij się odrazu
    za jakimś VANem.
    Przecież jest zupełnie naturalne, że zaraz rodzina będzie 4 a może wiecej
    osobowa. I co? Znowu będziesz się pytał co polecacie.
    Przywyknij chłopie, że w drodze trzeba dziecko nakarmić, posadzić na nocnik
    itd. Czasem wygodnie jest wziąść składane łóżeczko ze sobą i wózek też.
    Widzisz to wszystko w Audi3. Bo ja wiem, że nawet Laguna może nie
    wystarczyć.
    Wybacz, mówię dość mocno ale wiem co mówię.

    Pozdrawiam
    Tosiek

  • 12. Data: 2010-03-01 15:26:49
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > mam propozycje, żeby się czytało przyjemniej, nie lepiej napisać:
    > "nie zgadzam się ponieważ .... " co za brednie ani to kulturalnie ani
    > estetycznie, po co więc tak pisać?

    Bo to rece opadaja jak sie czyta takie bzdury i sie wiecej pisac nie chce.

    --
    Karolek

  • 13. Data: 2010-03-01 15:53:47
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-01 08:43, Karolek pisze:

    > BMW E39.
    > W tej kwocie, mozesz sobie przebierac.

    Do 20 tys. to co najwyżej w trupach przedliftingowych.

  • 14. Data: 2010-03-01 15:55:12
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-01 15:26, Karolek pisze:

    > Bo to rece opadaja jak sie czyta takie bzdury i sie wiecej pisac nie chce.

    Więc przejrzyj na oczy, bo za 20 tys w dizlu, to co najwyżej Rene Clio
    1.5 dci.

  • 15. Data: 2010-03-01 16:00:07
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Karolek pisze:
    > Bo to rece opadaja jak sie czyta takie bzdury i sie wiecej pisac nie chce.

    wiem, doskonale Cię rozumiem, także czasami bym chciał coś mocniejszego
    napisać, ale się powstrzymuje.

    --
    krzysiek82

  • 16. Data: 2010-03-01 16:04:39
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Filip KK pisze:
    > Więc przejrzyj na oczy, bo za 20 tys w dizlu, to co najwyżej Rene Clio
    > 1.5 dci.

    Da się bez problemu, ja na moje punto wydałem ok 11tyś +opłaty i jestem
    zadowolony, od zakupu minął rok z groszami i jakieś 80tyś przebiegu i
    nic złego o silniku powiedzieć nie mogę a na pewno nie to, że jest
    zajechany.

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-03-01 16:06:24
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Tosiek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wystarczyć.
    > Wybacz, mówię dość mocno ale wiem co mówię.

    hmm.. jak dlamnie to leciutko mnie potraktowales... i fakt bladze.. ale coz
    czlowiek sie cale zycie uczy :)

  • 18. Data: 2010-03-01 16:07:10
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Więc przejrzyj na oczy, bo za 20 tys w dizlu, to co najwyżej Rene Clio 1.5
    > dci.

    aha... to ty sprzedajesz golfa iv po 20 pare tys zl.... czekaj, czekaj...
    moze ktos kupi autka za tak wygorowane ceny :D

  • 19. Data: 2010-03-01 16:10:35
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Filip KK pisze:

    > Więc przejrzyj na oczy, bo za 20 tys w dizlu, to co najwyżej Rene Clio
    > 1.5 dci.

    Ty debilu, sam jestes w dizlu.
    Czytaj ze zrozumieniem polonisto od siedmiu bolesci.

    --
    Karolek

  • 20. Data: 2010-03-01 16:15:42
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-01 16:04, krzysiek82 pisze:

> [...]
    > zadowolony, od zakupu minął rok z groszami i jakieś 80tyś przebiegu i
    > nic złego o silniku powiedzieć nie mogę a na pewno nie to, że jest

    Ale nie każdy chce wozić rodzinę i małe dziecko w punto.