    From: "Tosiek" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprzedalem samochod...
    Date: Mon, 1 Mar 2010 15:19:31 +0100

    "mateusx6" napisał

    > 2. Co polecicie do ok 20tys, autko dla rodzinki 3 osobowej + wozek dziecka
    > jeszcze :)
    Potraktuję Cię trochę z obcasa ale nie po to, żeby Cię obrażać tylko żeby
    pokazać jak błądzisz.
    > Myslalem nad audi a3, ... w kazdym badz razie cos wiekszego.
    Powyższy cytat jest tego świadectwem.
    No, Laguny już nie będę wyszydzał, ale moim zdaniem, rozglądnij się odrazu
    za jakimś VANem.
    Przecież jest zupełnie naturalne, że zaraz rodzina będzie 4 a może wiecej
    osobowa. I co? Znowu będziesz się pytał co polecacie.
    Przywyknij chłopie, że w drodze trzeba dziecko nakarmić, posadzić na nocnik
    itd. Czasem wygodnie jest wziąść składane łóżeczko ze sobą i wózek też.
    Widzisz to wszystko w Audi3. Bo ja wiem, że nawet Laguna może nie
    wystarczyć.
    Wybacz, mówię dość mocno ale wiem co mówię.

    Pozdrawiam
    Tosiek