eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysprzedac czy jezdzić...Re: sprzedac czy jezdzić...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprzedac czy jezdzić...
    Date: Tue, 4 Nov 2014 08:57:52 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 71
    Message-ID: <m3a0um$tgm$1@node1.news.atman.pl>
    References: <54550571$0$5717$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <54574aaa$0$18079$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <54578703$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <m38913$16d$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m3908g$piq$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <m395br$29u$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1415087894 30230 89.76.149.73 (4 Nov 2014 07:58:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Nov 2014 07:58:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548567
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4360849e-38b6-4419-9dd1-b609eb59fa97@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 4 listopada 2014 01:07:25 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:6d6c938f-5571-424b-a986-bddea8365b9f@googlegrou
    ps.com...
    > W dniu poniedziałek, 3 listopada 2014 23:40:18 UTC+1 użytkownik Czesław
    > Wiśniak napisał:
    > > > Ja rozumiem, ale obecnie jesli fabryka czegos nie spieprzyla to nawet
    > > > przecietnej ceny nowe auto dla Kowalskiego bez rdzy powinno wytrzymac
    > > > te
    > > > 10
    > > > lat, dalej eksploatacji nie przewiduje sie :) Ewentualnie jeszcze 3
    > > > lata
    > > > auto rdzewieje i na zlom.
    > > > Za PRLu FSO albo Polonez, ktory byl niezabezpieczony zaczynal rdzewiec
    > > > po
    > > > 2
    > > > latach.
    > >
    > > >Za to zabezpieczony kredens po ośmiu latach nie miał dziur w
    > > >błotnikach.
    > > >To
    > > >samo z 126 cztery >lata i dziury w podszybiu. Zabezpieczonemu 10lat nie
    > > >było straszne.
    > >
    > > I co z tego, ze go popryskales od srodka jak od zewnatrz szybko ranty
    > > rdzewialy:
    > > http://s2.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/04/lar
    geimgIMG_4a4c590672b5a7733.jpg
    >
    > >Stek bzdur w tym linku co dałeś. Pewno chodzi ci o drzwi. One ( te z
    > >fotki)
    > >nie były dodatkowo >zabezpieczone przed korozją. Nie zabezpieczone
    > >właśnie
    > >tak rdzewiały. Drzwi ze zdjęcia >zardzewiały od środka. Gdyby były
    > >właściwie zabezpieczone fluidolem albo dowolnym innym >preparatem o
    > >właściwościach fluidolu to by tak nie zardzewiały.
    >
    > Teraz widac jaki z ciebie domorosly fachowiec. Mialem Poloneza
    > przejsciowke
    > w 92 r dokladnie zabezpieczonego fluidolem i podloge bitexem bo wtedy
    > prawie
    > kazdy to robil, wiec wiem jak rdzewial.
    > Wszelkie zgrzewane ranty zaczynaja szybciej korodowac niz cokolwiek od
    > wewnatrz nawet gdy byl niezabezpieczony, a zaczyna sie tak:
    > http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/dp/1999809101_2355
    2_10.jpg
    > http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/dp/1999809101_2355
    2_8.jpg
    > a tu mazda :)
    > http://i466.photobucket.com/albums/rr29/protagainst/
    Swallow/Problems/DSC00429_sm.jpg

    Dlaczego pokazujesz zawijane ranty a piszesz o zgrzewanych? Kolejna
    manipulacja? Jakoś tego co piszesz nie potwierdzają wpisy do linka jaki
    wcześniej dałeś. Zgrzewane ranty to są pod uszczelkami drzwi w karoserii. To
    co pokazujesz specu od siedmiu boleści to zawinięta i sklejona jakimś
    spermolitem blacha. Zgrzewów w tamtym miejscu niewiele i sporo wyżej niż
    rant. Na ostatnim zdjęciu jest inny samochód a nie Polonez. Po chuj dajesz
    linka do innego samochodu, koniecznie chcesz udowodnić jaki głupi jesteś?
    padlina z ostatniego linka nigdy nie była niczym zabezpieczana. Utopiona też
    pewno nie była a zardzewiała. To co udowodniłeś? Nic nie udowodniłeś z
    wyjątkiem własnej głupoty.

    ----------------------------------------------------
    ----------------------------------------------------
    --------------------------------------

    To nie ma najmniejszego znaczenia osiołku jak byly montowane te czy inne,
    ale lubie sie posmiac z twoich idiotycznych elaboratow od rzeczy.
    Pokazuje ci, że czesto ze swoimi bitexami i innymi preparatami jedyne co
    mozesz zrobic to wylac sobie na leb, bo auto szybciej zardzewieje od
    zewnatrz. Zwlaszcza czesc opli, mazd, fordow itp... o polonezach, fso to w
    ogole nie warto wspominac :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: