-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: sprzedac czy jezdzić...
Date: Tue, 4 Nov 2014 08:57:52 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 71
Message-ID: <m3a0um$tgm$1@node1.news.atman.pl>
References: <54550571$0$5717$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<54574aaa$0$18079$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<54578703$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<m38913$16d$1@node2.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<m3908g$piq$1@node2.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<m395br$29u$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1415087894 30230 89.76.149.73 (4 Nov 2014 07:58:14 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Nov 2014 07:58:14 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548567
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
news:4360849e-38b6-4419-9dd1-b609eb59fa97@googlegrou
ps.com...
W dniu wtorek, 4 listopada 2014 01:07:25 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
napisał:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
> news:6d6c938f-5571-424b-a986-bddea8365b9f@googlegrou
ps.com...
> W dniu poniedziałek, 3 listopada 2014 23:40:18 UTC+1 użytkownik Czesław
> Wiśniak napisał:
> > > Ja rozumiem, ale obecnie jesli fabryka czegos nie spieprzyla to nawet
> > > przecietnej ceny nowe auto dla Kowalskiego bez rdzy powinno wytrzymac
> > > te
> > > 10
> > > lat, dalej eksploatacji nie przewiduje sie :) Ewentualnie jeszcze 3
> > > lata
> > > auto rdzewieje i na zlom.
> > > Za PRLu FSO albo Polonez, ktory byl niezabezpieczony zaczynal rdzewiec
> > > po
> > > 2
> > > latach.
> >
> > >Za to zabezpieczony kredens po ośmiu latach nie miał dziur w
> > >błotnikach.
> > >To
> > >samo z 126 cztery >lata i dziury w podszybiu. Zabezpieczonemu 10lat nie
> > >było straszne.
> >
> > I co z tego, ze go popryskales od srodka jak od zewnatrz szybko ranty
> > rdzewialy:
> > http://s2.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/04/lar
geimgIMG_4a4c590672b5a7733.jpg
>
> >Stek bzdur w tym linku co dałeś. Pewno chodzi ci o drzwi. One ( te z
> >fotki)
> >nie były dodatkowo >zabezpieczone przed korozją. Nie zabezpieczone
> >właśnie
> >tak rdzewiały. Drzwi ze zdjęcia >zardzewiały od środka. Gdyby były
> >właściwie zabezpieczone fluidolem albo dowolnym innym >preparatem o
> >właściwościach fluidolu to by tak nie zardzewiały.
>
> Teraz widac jaki z ciebie domorosly fachowiec. Mialem Poloneza
> przejsciowke
> w 92 r dokladnie zabezpieczonego fluidolem i podloge bitexem bo wtedy
> prawie
> kazdy to robil, wiec wiem jak rdzewial.
> Wszelkie zgrzewane ranty zaczynaja szybciej korodowac niz cokolwiek od
> wewnatrz nawet gdy byl niezabezpieczony, a zaczyna sie tak:
> http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/dp/1999809101_2355
2_10.jpg
> http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/dp/1999809101_2355
2_8.jpg
> a tu mazda :)
> http://i466.photobucket.com/albums/rr29/protagainst/
Swallow/Problems/DSC00429_sm.jpg
Dlaczego pokazujesz zawijane ranty a piszesz o zgrzewanych? Kolejna
manipulacja? Jakoś tego co piszesz nie potwierdzają wpisy do linka jaki
wcześniej dałeś. Zgrzewane ranty to są pod uszczelkami drzwi w karoserii. To
co pokazujesz specu od siedmiu boleści to zawinięta i sklejona jakimś
spermolitem blacha. Zgrzewów w tamtym miejscu niewiele i sporo wyżej niż
rant. Na ostatnim zdjęciu jest inny samochód a nie Polonez. Po chuj dajesz
linka do innego samochodu, koniecznie chcesz udowodnić jaki głupi jesteś?
padlina z ostatniego linka nigdy nie była niczym zabezpieczana. Utopiona też
pewno nie była a zardzewiała. To co udowodniłeś? Nic nie udowodniłeś z
wyjątkiem własnej głupoty.
----------------------------------------------------
----------------------------------------------------
--------------------------------------
To nie ma najmniejszego znaczenia osiołku jak byly montowane te czy inne,
ale lubie sie posmiac z twoich idiotycznych elaboratow od rzeczy.
Pokazuje ci, że czesto ze swoimi bitexami i innymi preparatami jedyne co
mozesz zrobic to wylac sobie na leb, bo auto szybciej zardzewieje od
zewnatrz. Zwlaszcza czesc opli, mazd, fordow itp... o polonezach, fso to w
ogole nie warto wspominac :)
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.14 09:34 uciu
- 04.11.14 09:34 Myjk
- 04.11.14 09:48 Kamil 'Model
- 04.11.14 10:14 Myjk
- 04.11.14 12:13 Trybun
- 04.11.14 12:23 uciu
- 04.11.14 12:27 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=