eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetsprawdzenie stabilnosci odblokowanych rdzeni w procesorze Phenom X2 550 black editionRe: sprawdzenie stabilnosci odblokowanych rdzeni w procesorze PhenomX2 550 black edition
  • Data: 2009-07-18 18:36:01
    Temat: Re: sprawdzenie stabilnosci odblokowanych rdzeni w procesorze PhenomX2 550 black edition
    Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesław pisze:
    > Dnia 18-07-2009 o 16:23 STranger napisał na
    > pl.rec.gry.komputerowe.sprzet,pl.comp.pecet:

    > Nie znam za bardzo architektury tych Phenomów. Może po prostu można odciąć
    > zasilanie nieczynnych rdzeni?

    No zgadza się, na pewno to jest wykonalne technicznie.
    Ale czy nakład pracy i środków na takie niewiele wnoszące modyfikacje
    nie jest zbyt duży (nowe stanowiska pracy, nowe stanowiska na taśmie
    produkcyjnej, ilość omyłkowo skasowanych całych dobrych poprzednio
    procesorów itp.) Stawiam tezę, że jest to nieopłacalne. Łatwiej jest
    robić tak jak dotychczas, po prostu zakodować w CPU info dla BIOS płyty
    jak ma dany procesor rozpoznawać.

    --
    pozdrawiam
    STranger