  • 21. Data: 2015-11-07 19:42:12
    Temat: Re: sprawdzać bilingi
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 7 Nov 2015 15:55:14 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Czy jest jakiś model telefonu wyprodukowany przez powiedzmy ostatnie 15 lat
    > który nie ma funkcji głośnomówiącej?
    > \

    Choćby kultowa Nokia 6310i :) W wielu innych niby jest funkcja
    głośnomówiąca, ale bezużyteczna: echo, za cicho, głośnik w dziwnym miejscu.

    Inna sprawa, że są zestawy HF przyklejane na szybę, mocowane do daszka
    przeciwsłoneczne itp. Zawsze może być tak, że po stłuczce, jakiś uczynny
    zajumie to z samochodu.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 22. Data: 2015-11-07 19:57:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > LOL, a co ma zrobić łosiowi, który staje bez potrzeby na drodze?

    a co zrobić łosiowi, który, jak ty przejeżdża na czerwonym?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2015-11-07 20:08:38
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.11.2015 o 17:00, nadir pisze:

    > Przed sygnalizatorem z czerwonym światłem TRZEBA się zatrzymać.

    Oczywiście.
    Ale mowa było o zielonej strzałce.
    A na niej sens zatrzymania jest dokładnie taki sam, jak przed każdym
    skrzyżowaniem bez świateł - jak trzeba (coś jedzie/idzie) to się
    zatrzymujesz, a jak nie trzeba to nie ma to najmniejszego sensu.

  • 24. Data: 2015-11-07 20:20:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-07 o 09:30, Ghost pisze:

    > To byś go miał w aucie?

    Z tego pamiętam wszystkie moje telefony miały opcję głośnego mówienia i
    nawet to działało.
    Posiadanie zestawu to żaden argument.

  • 25. Data: 2015-11-07 20:41:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-11-07 o 16:28, Cavallino pisze:
    > LOL, a co ma zrobić łosiowi, który staje bez potrzeby na drodze?
    Dla jasności. Przepis mówi, że należy się zatrzymać.

    Robert

  • 26. Data: 2015-11-07 22:28:34
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Shrek" wrote in message news:n1ld0u$8je$1@node2.news.atman.pl...

    > Bo tak po prawdzie, to zatrzymywanie się na nich jest trochę bez sensu.
    > Przy czym nie należy traktować tego jako głosu za przejeżdzaniem na
    > pełniej kurwie. Ale jak jedziesz jeden za drugim w sznureczku i masz dobrą
    > widoczność, to co za różnica czy przejedziesz 10km/h czy się zatrzymasz?

    Ja zawsze mocno zwalniam przed zieloną strzałką, często prawie (lub do)
    zatrzymania. Ale też widziałem zielone strzałki w miejscach, gdzie nie ma
    przejscia dla pieszych i zatrzymanie się przed strzałką tam jest zupełnie
    bez sensu, bo samochody na poprzecznej można dobrze zobaczyć dopiero po
    przejechaniu jeszcze 4m...

    --
    Axel

  • 27. Data: 2015-11-07 23:48:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-11-07 o 20:08, Cavallino pisze:

> [...]
    > skrzyżowaniem bez świateł - jak trzeba (coś jedzie/idzie) to się
    > zatrzymujesz, a jak nie trzeba to nie ma to najmniejszego sensu.

    Sens to jedno a przepis drugie, ten ostatni nakazuje się zatrzymać.

  • 28. Data: 2015-11-07 23:52:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-11-07 o 17:38, re pisze:
    > A po co Ty stajesz przed strzałką ?

    Staję bo jest czerwone światło, strzałka daje tylko warunkowy przejazd
    przez skrzyżowanie. Tym warunkiem jest właśnie zatrzymanie się.

  • 29. Data: 2015-11-08 00:00:20
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-11-07 o 15:06, PiteR pisze:

    > To przepadło.
    > Jak jechał sam i miał przy sobie telefon.

    Skąd wy te pomysły bierzecie to ja nie wiem... Zabronić w ogóle
    samochodów. Tylko autobusy i taxówki... będzie tak fajnie i bezpiecznie...

  • 30. Data: 2015-11-08 00:02:53
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-11-07 o 07:08, PiteR pisze:

    > Uczestnikom wypadków oprócz trzeźwości powinno się sprawdzać bilingi.
    > Jeśli są świadkowie lub nagranie i jest znany czas zdarzenia.

    Ba! Jak jechały dwie osoby to trzeba sprawdzić czy aby seksu nie
    uprawiały! Najlepiej niech udowodnią niewinność, bo nie od tego są
    policja i państwo by dupę sobie zawracać takimi sprawami.