-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: sprawdzać bilingi
Date: Mon, 9 Nov 2015 19:18:14 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <n1qo10$qqt$1@node1.news.atman.pl>
References: <X...@l...net>
<n1l16m$t81$1@node2.news.atman.pl>
<563e0a0f$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
<563e1787$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
<n1l5br$1f7$1@node2.news.atman.pl>
<563e2030$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
<n1li7m$dp6$1@node2.news.atman.pl> <op.x7tv5jv4ctg864@hopeit>
<n1q036$1u4$1@node1.news.atman.pl> <op.x7ub4kuqctg864@hopeit>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1447093088 27485 83.142.198.226 (9 Nov 2015 18:18:08
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Nov 2015 18:18:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <op.x7ub4kuqctg864@hopeit>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2572025
[ ukryj nagłówki ]On 09.11.2015 17:01, SW3 wrote:
> Niech będzie, że rzadko. Nie będę się kłócił ile to jest rzadko a ile
> już nie ;) w każdym razie takie skrzyżowania jak to
> https://goo.gl/maps/tWivjjdeFdQ2
> się zdarzają.
> Skręt w prawo z DK28 w DK73. Na załączonym obrazku jest akurat zwykłe
> zielone. W tej sytuacji piesi na przejściu mogą mieć również zielone
> (jest to jedyna sytuacja kiedy może byc zielone dla pieszych na tym
> przejściu) a między sygnalizatorem a przejściem jezdnia nie skręca o 90
> stopni więc jak najbardziej niektórzy mogą być zaskoczeni przez pieszych.
Również o tym pisałem. Więc po prostu skrzyżowanie jest źle oznakowane.
Przy czym "źle" niekoniecznie oznacza niezgodnie z przepisami, a również
w sposób niezrozumiały i zaskakujący dla kierowców. Bo przecież
podstawowym celem oznakowania jest zapewnienie bezpieczeństwa, a jeśli
oznakowanie jest błędnie rozumiane to tego celu nie spełnia.
>> Już pisałem, że skręcanie na swoim zielonym jest niebezpieczniejsze
>> niż na strzałce. A już zwłaszcza na skrzyżowaniach w kształcie T albo
>> co gorsza Y, gdzie jak się zapala zielone, to malo osób poza
>> miejscowymi spodziewa się pieszych.
>
> Tak jak w powyższym przykładzie. Między sygnalizatorem a przejściem jest
> dużo mniej niż 45 stopni a jednak to przejście jest "po skręcie".
Patrz wyżej. Zgadzam się z tobą. Po prawdzie to nawet skrzyżowania w
kształcie T są niebezpieczne - jak dostajesz zielone to podświadomie
myślisz, że możesz jechać bo inni powinni mieć czerwone. A nie mają.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.11.15 19:54 Pawel \"O'Pajak\
- 09.11.15 20:11 Pawel \"O'Pajak\
- 09.11.15 20:37 re
- 10.11.15 14:56 Pawel \"O'Pajak\
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=